Česká platforma Monitora kupuje za desítky milionů Kč monitorovací nástroj společnosti Media Tenor

monitora

Česká společnost Monitora Media, provozující monitorovací nástroj Monitora, který umožňuje uživatelům na denní bázi sledovat všechna významná tištěná i online média a vysílání vybraných televizních a rádiových stanic, ohlašuje novou akvizici.

Firma, která funguje od roku 2015 a jejíž zákazníci se rekrutují z řad PRistů, novinářů, analytiků, ale i klasických firem a organizací jako například: AVAST, Transparency International, TPCA nebo hlavní město Praha, totiž kupuje 100 % podíl střediska monitoringu od společnosti Media Tenor, zaměřující se na mediální analýzy.

tom-krcha

Přečtěte si takéČeský designer Tom Krcha odchází z Adobe a stává se CEO v novém startupu Facemoji

Společnost Media Tenor tak v rámci akvizice pohybující se v řádech desítek milionů Kč, předá Monitoře veškeré aktivity související s monitoringem, tedy: software, klienty i zaměstnance a bude se nadále věnovat pouze analýzám. Technologický rozvoj nového produktu v Monitoře pak povede tým programátorů v čele s Michalem Danilákem, který dříve působil například v technologické společnosti Facebook.

„Díky monitoringu nové generace, který média nejen monitoruje, ale i měří a analyzuje, jsme během dvou let získali stovky klientů a zásadní podíl na trhu. Akvizicí monitorovacích služeb od společnosti Media Tenor urychlíme náš růst a zároveň dodáme klientům výrazně lepší službu za výhodnějších podmínek,“ říká Tomáš Berger, CEO Monitora Media.

Zákaznické projekty sjednocené pod Monitora Media, tak díky rozšíření služeb o měření a analýzu nyní získají přístup k novým měřícím funkcím včetně personalizovaných reportů nebo možnosti vyhodnotit televizní a radiové vstupy pomocí analýzy hlasu.

mon

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.