STRV a Messenger předávají food delivery službu Ordr do rukou společnosti OLIVE Food
, /

STRV a Messenger předávají food delivery službu Ordr do rukou společnosti OLIVE Food

STRV a Messenger předávají food delivery službu Ordr do rukou společnosti OLIVE Food

V roce 2014 česká technologická společnost STRV společně s kurýrní službou Messenger a školou vaření Chefparade spustila food delivery službu Ordr, která se od konkurence odlišovala především netradičním způsobem doručení.

Mottem služby se totiž stala rychlost a tak se Ordr už od počátku soustředil na minimalistické denní menu o 2 až 4 z rukou Chefparade předpřipravených pokrmů, díky čemuž byli kurýři v podporovaných lokalitách v širším centru Prahy schopni doručovat zákazníkovi jídlo do pouhých 5 a později 7 až 8 minut. Vznikla tak zajímavá alternativa pro klasické rozvozové služby jako Damejidlo.cz, Jidloted.cz, nebo FoodPanda, jejichž nabídka sice zahrnovala desítky partnerských restaurací, ovšem při doručovací době mezi 30 až 90 minutami.

Jiří Drahoš: V Česku je třeba podpořit i menší podniky a startupy, s regulací kryptoměn bych byl opatrný

Bývalý předseda Akademie věd a oceňovaný vědec Jiří Drahoš je v posledních měsících a týdnech osobností,...

Ordr.cz měl tak od začátku poměrnou zajímavou startovní pozici, kterou však, jak se časem ukázalo, začala brzdit především logistická náročnost, nekonzistentnost a také fakt, že se z projektu během 3,5 let nepodařilo vybudovat ziskový byznys. S největší pravděpodobností se i proto nyní celý projekt za neupřesněnou částku dostává kompletně do rukou nového majitele, kterým se stává společnost OLIVE Food.

Ta má k celému gastro odvětví přeci jen blíže, jelikož v Česku provozuje síť restaurací Olive, situovanou v okolí pražských kancelářských center, dále Noodle Bar SUKHOTHAI a  restauraci a kavárnu Danubio. Mimo jiné pak společnost poslední rok připravovala i celkovou nabídku jídel právě pro Ordr.

„V STRV se chceme věnovat již výhradně technologickým produktům, a proto jsme se i s Messengerem před několika měsíci rozhodli, že je čas předat Ordr do rukou někoho, kdo bude službu nadále rozvíjet. OLIVE Food tak nyní získává plnou kontrolu nad společností a my mu držíme palce, protože v STRV i nadále zůstaneme věrnými zákazníky. Ordr byla super zkušenost, která nás hodně naučila, ale bohužel se neslučovala s plánovaným směřováním společnosti,“ říká Jan Husták, tiskový mluvčí STRV.

Marketing & event manager OLIVE Food Petr Janoušek k získání služby do svého portfolia dodává:

„Líbí se nám myšlenka Ordru jakožto restaurace na kole s doručením do deseti minut. Na tomto konceptu tak neplánujeme vůbec nic měnit. Naší vizí je Ordr nadále rozvíjet, rozšiřovat nabídku jídel a vrátit původní garance, se kterými Ordr vznikal. Počítáme, že zásadní změny se projeví na přelomu prvního a druhého čtvrtletí letošního roku.“