STRV a Messenger předávají food delivery službu Ordr do rukou společnosti OLIVE Food

V roce 2014 česká technologická společnost STRV společně s kurýrní službou Messenger a školou vaření Chefparade spustila food delivery službu Ordr, která se od konkurence odlišovala především netradičním způsobem doručení.

Mottem služby se totiž stala rychlost a tak se Ordr už od počátku soustředil na minimalistické denní menu o 2 až 4 z rukou Chefparade předpřipravených pokrmů, díky čemuž byli kurýři v podporovaných lokalitách v širším centru Prahy schopni doručovat zákazníkovi jídlo do pouhých 5 a později 7 až 8 minut. Vznikla tak zajímavá alternativa pro klasické rozvozové služby jako Damejidlo.cz, Jidloted.cz, nebo FoodPanda, jejichž nabídka sice zahrnovala desítky partnerských restaurací, ovšem při doručovací době mezi 30 až 90 minutami.

1

Přečtěte si takéJiří Drahoš: V Česku je třeba podpořit i menší podniky a startupy, s regulací kryptoměn bych byl opatrný

Ordr.cz měl tak od začátku poměrnou zajímavou startovní pozici, kterou však, jak se časem ukázalo, začala brzdit především logistická náročnost, nekonzistentnost a také fakt, že se z projektu během 3,5 let nepodařilo vybudovat ziskový byznys. S největší pravděpodobností se i proto nyní celý projekt za neupřesněnou částku dostává kompletně do rukou nového majitele, kterým se stává společnost OLIVE Food.

Ta má k celému gastro odvětví přeci jen blíže, jelikož v Česku provozuje síť restaurací Olive, situovanou v okolí pražských kancelářských center, dále Noodle Bar SUKHOTHAI a  restauraci a kavárnu Danubio. Mimo jiné pak společnost poslední rok připravovala i celkovou nabídku jídel právě pro Ordr.

„V STRV se chceme věnovat již výhradně technologickým produktům, a proto jsme se i s Messengerem před několika měsíci rozhodli, že je čas předat Ordr do rukou někoho, kdo bude službu nadále rozvíjet. OLIVE Food tak nyní získává plnou kontrolu nad společností a my mu držíme palce, protože v STRV i nadále zůstaneme věrnými zákazníky. Ordr byla super zkušenost, která nás hodně naučila, ale bohužel se neslučovala s plánovaným směřováním společnosti,“ říká Jan Husták, tiskový mluvčí STRV.

ordr-1

Marketing & event manager OLIVE Food Petr Janoušek k získání služby do svého portfolia dodává:

„Líbí se nám myšlenka Ordru jakožto restaurace na kole s doručením do deseti minut. Na tomto konceptu tak neplánujeme vůbec nic měnit. Naší vizí je Ordr nadále rozvíjet, rozšiřovat nabídku jídel a vrátit původní garance, se kterými Ordr vznikal. Počítáme, že zásadní změny se projeví na přelomu prvního a druhého čtvrtletí letošního roku.“

ordr-2

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.