Nike společně se Sony navrhl limitovanou edici tenisek se svítícím logem PlayStationu
, /

Nike společně se Sony navrhl limitovanou edici tenisek se svítícím logem PlayStationu

Nike společně se Sony navrhl limitovanou edici tenisek se svítícím logem PlayStationu

Kolaborace mezi nejrůznějšími hudebními umělci nebo luxusními značkami a výrobci bot jsou v dnešní době poměrně časté a skupiny vášnivých sběratelů, takzvaných sneakerheads, jsou za ně ochotny zaplatit nemalé částky. Nicméně málokdo si mohl myslet, že taková kolaborace vznikne i s ryze technologickou firmou, což nyní vyvrací Nike.

Tento americký gigant na poli sportovního oblečení a doplňků ve spolupráci se Sony, respektive herní divizí PlayStation, vytvořil limitovanou edici basketbalových bot PG-2 s motivem vesmíru a této kultovní konzole. Neméně důležitou součástí celé kolaborace byl i Paul George, basketbalista hrající v NBA za tým Oklahoma City Thunder, na kterém byl pár zároveň prezentován.

Star Wars

Deník The New York Times vydal unikátní kroniku mapující vývoj světa Star Wars

Knižních děl o popkulturní vesmírné sérii Star Wars z dílen tvůrce George Lucase existuje mnoho, od různých...

PG-2 vyniknou nejen svým barevným provedením, kterému dominuje černá základna s bílou podrážkou s fialovými, růžovými či zelenými body, fialová „fajfka“ a herní symboly PlayStationu, ale zejména tradičním svítícím logem PS na jazyku jedné boty a designově zpracovanými iniciály Paula George (PG) na botě druhé.

Tyto prvky mohou i blikat a vibrovat, což má napodobovat herní ovladač Dual Shock, nicméně nevydrží věčně – podle serveru Engadget baterie zvládne až 150 hodin provozu, ale nedá se (zatím) vyměnit. Další netradičností oproti běžné obuvi je i speciální PSN voucher s kódem, který je natisknut na zadní straně levé boty. Ten má sloužit pro stáhnutí vesmírné tématiky PG-2 jakožto grafiky pro uživatelské rozhraní PlayStationu 4.

PG-2, které mají mimo své zajímavé barevnosti nabízet i pohodlné a kvalitní nošení pro vrcholové sportovce (basketbalisty), se začnou globálně prodávat 10. února za 110 dolarů (cca 2 300 korun).

Foto: PlayStation Blog