Díky tomuto startupu si můžete online navrhnout vlastní originální krabice pro váš produkt

Všichni, kteří rozjíždí svůj obchod s nejrůznějšími výrobky, řeší balení, do nichž by své produkty zabalili. Někteří si na estetiku obalů příliš nepotrpí a je jim lhostejné, jak bude výrobek vnímám po komplexní vizuální stránce zákazníkem, jiní se snaží box navrhnout tak, aby byl co nejatraktivnější. A právě na tento segment prodejců míří startup Packhelp, který umožňuje tvorbu vlastních designů krabicových obalů.

Tento varšavský startup se specializuje na výrobu krabic a obalů na zakázku, na čemž by nebylo nic neobvyklého, protože takové zaměření má řada firem, nicméně výhodou Packhelp, který se nově dostal i do České republiky, má být oproti konkurenci možnost objednat si malý počet kusů, poměrně rychlé dodání a online grafický editor.

mark1

Přečtěte si takéPřepravní startup Taxify expanduje do australského Sydney a hlásí přes 100 tisíc řidičů

Packhelp totiž nabízí objednávky začínající na 30 kusech s doručením do dvou týdnů, přičemž je možné si krabice a obaly navrhnout rovnou v internetovém editoru. Ten podporuje i 3D technologii, což může uživatelům značně ušetřit čas a zjednodušit tvorbu. Vedle toho nabízí také aplikaci s rozšířenou realitou, kde lze vidět krabici v reálném prostoru.

Co se týče produktového portfolia, Packhelp nabízí tři základní varianty: poštovní krabice, klopové krabice a produktové boxy. První varianta, kterou je možné vybrat v bílé nebo šedé lepence, se hodí zejména na lahve a minimální cena za 30 kusů včetně poštovného se pohybuje v rozmezí 24 až 190 eur (cca 620 až 4 900 korun).

Zájemce si také může zvolit klopové krabice, které jsou určené zejména pro kurýry, jelikož díky svému materiálu dokáží zamezit i horšímu zacházení. Ty stojí v rozmezí od 117 po 276 eur (cca od 3 000 po 7 200 korun) za nejnižší objednávku. V rámci produktových krabic, jež se od základu prezentují kreativnějším dojmem a hodí se především pro drobné věci od kosmetiky po sladkosti, se ceny pohybují v rozmezí od 49 až 90 eur (cca 1 300 až 2 300 korun).

Všechny modely jsou nabízeny v různých velikostech a také s různými doplňky, od kterých se cena odvíjí (bližší informace přímo na oficiálních stránkách).

Důraz na expanzi po Evropě

Packhelp, který původně začínal v Polsku, již od března letošního roku působí ve všech zemích Evropské unie, na což podle Konrad​a Kwiatkowského,​ ​marketingového ředitele​, klade startup velký důraz. Snahu za co nejlepším evropským pokrytím dokazují i nové jazykové mutace webu, kam se řadí jak čeština, tak i španělština, italština a francouzština.

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, designu, udržitelnosti a zábavním průmyslu. Vede dceřiný web AppleCrunch. To vše přímo ze srdce Moravy.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.