Podívejte se na upoutávku kampaně Mall.cz k Black Friday, ve které je hlavní tváří Leoš Mareš

13BEA392-D525-4EE1-AEE3-37104B30A2AF

Český online obchod Mall.cz spadající pod e-commerce skupinu Mall Group, za kterou stojí investiční společnost Rockaway Jakuba Havrlanta, od dnešního dne spouští videospoty na slevovou kampaň Black Friday, ve které hraje hlavní roli jedna z nejvýraznějších českých celebrit současnosti.

Tváří kampaně s označením „Ceny k smíchu“, jenž oficiálně startuje v neděli 19. listopadu a po dobu následujícího týdne bude zákazníkům nabízet řadu zlevněných produktů, je Leoš Mareš.

displate2

Přečtěte si takéČeské Credo Ventures investuje 2 miliony eur do startupu Displate, který vyrábí kovové plakáty

Ten spolu s dalšími stand-up komiky Karlem Hynkem, Jiřím Charvátem a parťákem z Evropy 2 Patrikem Hezuckým hraje v několika vtipných upoutávkách, které veřejnost začne postupně registrovat v televizi, na YouTube, sociálních sítích nebo v rádiu.

„Nejvíce mě na konceptu spotů bavilo, že jsme natáčeli ve skutečném divadle s živým publikem. Vlastně to ani nebylo natáčení reklamy, ale spíš divadelní představení ve stylu stand-up comedy, kterou mám moc rád. Zábavy jsme si za těch pět hodin užili opravdu dost,“ komentuje Leoš Mareš improvizované natáčení v divadle RockOpera Praha, kde se sešli i lidé z Mall.cz jakožto živé obecenstvo.

Díky této kampani, za kterou stojí vedle týmu z Mall.cz a zmíněných osobností kreativní agentura Publishers, budou moci zákazníci v průběhu týdne nakupovat z akčních nabídek 16 produktů z dostupných kategorií. V „černý“ pátek se poté zpřístupní ta největší nabídka až 75% slev čítající 80 produktů.

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, designu, udržitelnosti a zábavním průmyslu. Vede dceřiný web AppleCrunch. To vše přímo ze srdce Moravy.