Jeden z investorů Liftaga Michal Mička kupuje 80 procent české módní značky Pietro Filipi
, /

Jeden z investorů Liftaga Michal Mička kupuje 80 procent české módní značky Pietro Filipi

Jeden z investorů Liftaga Michal Mička kupuje 80 procent české módní značky Pietro Filipi

Česká investiční společnost C2H investora Michala Mičky (foto nahoře), která prostřednictvím 3 samostatných vehiklů C2H Real Estate, C2H Private Equity a INCOMMING ventures investuje do nemovitostí, zaběhnutých společností a ecommerce, opět rozšiřuje své investiční portfolio.

Novým úlovkem firmy se totiž stává česká modní značka Pietro Filipi, kterou v roce 1993 založil bývalý juniorský reprezentant v hokeji Petr Hendrych, kterému se z Pietro Filipi podařilo v průběhu let vybudovat etablovaný brand na trhu českého módního průmyslu.

České Credo Ventures investuje 2 miliony eur do startupu Displate, který vyrábí kovové plakáty

Pražský investiční fond Credo Ventures pokračuje v sérii letošních investic, které dosahují desítek milionů...

Právě Hendrych, které ještě donedávna držel ve firmě 100 procent, se nyní rozhodl do Pietro Filipi pustit právě zmíněného Mičku jako investora, který tak za neupřesněnou částku ve výši několika desítek milionů Kč získává ve firmě 80% podíl a zároveň se tímto posouvá do pozice CEO, ze které by měl firmu aktivně řídit.

“Chceme posunout především kvalitu produktů a také technologie. Až upevníme postavení na českém trhu a vybudujeme kvalitní online zázemí, rádi bychom rozšířili naše zastoupení na zahraničních trzích,” říká Michal Mička, zakladatel společnosti C2H.

Cílem Mičky, který před několika týdny investoval desítky milionů Kč například i do české přepravní aplikace Liftago a eshopové platformy ShopSys, by pak měla být především proměna celé značky v moderní, technologickou společnost schopnou fungovat a pružně reagovat nejen v offline, ale i online světě.

Tržby Pietro Filipi se jinak ročně pohybují okolo 600 milionů Kč.