Český fintech startup Twisto.cz představil reklamní TV spot s postavou Twista Splatitele
, /

Český fintech startup Twisto.cz představil reklamní TV spot s postavou Twista Splatitele

Český fintech startup Twisto.cz představil reklamní TV spot s postavou Twista Splatitele

Česká finanční služba Twisto.cz, která svým zákazníkům umožňuje platit za zboží až se 45 denním odkladem bez úroku nebo proplatit faktury či složenky jejich vyfocením v mobilní aplikaci, míří produktově i marketingově mimo internetové vody. V rámci celoplošné kampaně totiž startup ve spolupráci s digitální agenturou Symbio představuje 360 stupňovou reklamní kampaň v jejíž hlavní roli se představuje postava takzvaného „Twista Splatitele“.

Ta by kromě představení základních funkčnostní služby, měla představit i několik novinek jako Twisto kartu nebo k ní automaticky navázaný voděodolný platební náramek, kterým uživatelem může jednoduše zaplatit po jeho přiložení k terminálu, bez nutnosti mít zmíněnou Twisto kartu u sebe.

Frank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceX

Evropská kosmická agentura (ESA) je po americké NASA jedním z nejvýznamnějších hráčů na světovém kosmickém...

“Chceme lidi zbavit starostí s placením, ať už jde o složenky nebo nákup v e-shopu,” vysvětluje Head of Marketing & Strategy Twisto Lukáš Janoušek a dodává: “Soustředíme se především na perfektní zákaznickou podporu a zkušenost, která je pro budování důvěry v tak citlivém odvětví, jakým jsou finance, naprosto klíčová.”

Co se kampaně týče, k dispozici je prozatím 10 sekundový teaser běžící na televizních stanicích TV Nova, v kinech Cinema City a také sada videí na Youtube. Do pár týdnů by pak služba měla vypustit i 30 sekundovou variantu, která příběh kampaně více rozvine.