České digitální agentury Medio, Sun a Digistory se spojují a zakládají agenturu Taste
, /

České digitální agentury Medio, Sun a Digistory se spojují a zakládají agenturu Taste

České digitální agentury Medio, Sun a Digistory se spojují a zakládají agenturu Taste

Těm z vás, kdo se delší dobu pohybují ve vodách českého internetového marketingu, společnosti Sun Marketing a Medio Interactive zcela určitě netřeba představovat. Obě digitální agentury totiž už roky patří k tomu známějšímu, co česká internetově marketingová/analytická scéna nabízí a jejich zakladatelé, jmenovitě například Jan Tichý (Medio), patří k nejžádanějším marketérům na českém trhu.

Frank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceX

Evropská kosmická agentura (ESA) je po americké NASA jedním z nejvýznamnějších hráčů na světovém kosmickém...

Nyní se právě Sun Marketing a Medio společně s nově založeným digitálním spin-offem Digistory odhodlaly k odvážnému kroku, konkrétně fůzi, ze které vzniká nová digitální agentura s názvem Taste. Ta by měla být převážně znalostní firmou, založenou na odbornosti zaměstnanců a aktuálnosti využívaných postupům, což potvrzuje právě i zmíněný Jan Tichý.

„V dosavadních firmách se nám dařilo udávat směr a nastolovat nová témata pro celý obor. V tom chceme pokračovat a vzdělávat nejen naše lidi, veřejnost, studenty a odborníky, ale i naše klienty, jelikož nám to pomůže výrazně posunout jejich byznys.“

Vlastnická struktura Taste, které tak bude nabízet služby jako internetový marketing, analýzu dat nebo reklamu na sociálních sítích, pak bude vypadat takto: 

  • 82% Sahoo & Maley Investments (50% vlastníkem je Sandra Gligić, 50% vlastníkem je Jan Makovička).
  • 15% Nomic, s.r.o. (100% vlastníkem je Jan Tichý).
  • 3% Pure Digital, s.r.o. (100% vlastníkem je Petr Vápeník).

S tím, že samotná akciová společnost Taste bude matkou všech tří stávajících firem Sun Marketing, Medio Interactive a Digistory, ve kterých  bude držet 100 %.  Všechny 3 zmíněné subjekty totiž bude i nadále aktivně na českém trhu jako značky firmy Taste působit.

V samotném čele nově zformované skupiny Taste stane Sandra Gligić, které doposud měla na starost právě chod agentury Sun Marketing. Po jejím boku bude trojice manažerů Petr Vápeník (managing partner Taste) , Jan Makovička (managing partner pro Sun Marketing) a zmíněný Jan Tichý (managing partner pro Medio)

„Taste se stává středobodem našich aktivit. Je nositelem značky i vztahu s klienty. V Tastu budou obchodníci, projektoví manažeři a strategičtí konzultanti. Díky spojení bude Taste pokrývat všechna důležitá témata, od tradičního online marketingu přes kreativní služby či rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a data-driven automatizaci. Hlavním cílem je však u každého klienta vše smysluplně propojit do promyšleného cross-channel mixu“, dodává Sandra Gligić