České Credo Ventures investuje 2 miliony eur do startupu Displate, který vyrábí kovové plakáty

displate2
0Zobrazit komentáře

Pražský investiční fond Credo Ventures pokračuje v sérii letošních investic, které dosahují desítek milionů korun. Tentokrát si vybral polský startup Displate, který vyrábí a prodává speciální kovové plakáty na zeď se speciálním magnetickým úchytem, do kterého Credo Ventures investovalo 2 miliony eur, respektive 51,1 milionů korun.

Startup založilo polské trio Edward Ruszczyc, Karol Banaszkiewicz a Jacek Świgost a během několika let se jim podařilo dostat globální prodeje nad hranici 10 milionů dolarů. Za každý prodaný kus navíc Displate vysadí deset stromů v rámci svého projektu Plant a Tree – celkem se jich podařilo vysadit již přes 3,7 milionů, i přesto, že technologie výroby žádné nespotřebuje.

6097FBF7-0057-4423-9F30-E29D0CED627F

Přečtěte si takéApple pracuje na brýlích s rozšířenou realitou, které mají do tří let nahradit iPhoneApple pracuje na brýlích s rozšířenou realitou, které mají do tří let nahradit iPhone

Pro server TechCrunch k tomu jeden ze zakladatelů, Jacek Świgost, dodává:

„Projekt spatřil světlo světa díky třem kamarádům, kteří se postupně scházeli po práci, znovu a znovu, a přemýšleli nad tím, jak by vybudovali něco zásadního. Edward se tak pustil do designování produktu, já jsem vytvořil celou platformu a strategii růstu a Jacek vymyslel, jak to celé zorganizovat. Bylo to jako menší puzzle, ve kterém tři kousky jednoduše zapadly do sebe, aby vytvořily něco, co může konstantně růst.“

displate

Mezi nejčastější motivy Displate jsou samozřejmě stylizované filmové či hudební plakáty, ale i klasické motivační citáty nebo meme. V rámci investic Credo Ventures jsme letos psali také o 43 milionech korun do brněnského startupu Runecast či o již druhé investici do UiPath, kam vložilo Credo celkově již několik milionů dolarů.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym