Brněnské Webnode překročilo 30 milionů vytvořených webů a chystá služby pro eshopy

Doba profesionální tvorby webů pro začínající podniky, živnostníky a menší projekty, za které nechtějí jejich provozovatelé utrácet spoustu peněz a času, je již nenávratně pryč. Dnes totiž existuje mnoho platforem, na kterých si lze jednoduše vybrat šablonu, nastavit, doplnit o obsah a okamžitě publikovat – většinou navíc buď zcela zdarma či za pár stovek korun měsíčně.

Jednou z takových platforem je i brněnské Webnode, které funguje již bezmála 9 let, za které se podařilo vytvořit již více než 30 milionů webů, z nichž 2,7 milionu v Česku a 770 tisíc na Slovensku. Jedná se tak o 8 milionový nárůst od spuštění Webnode 2.0 loni v únoru, kdy měla služba kolem 22 milionů uživatelů.

EFB32E1F-3E7B-4B4C-ABC3-E1EB94DE0FDE

Přečtěte si takéDo Česka vstupuje startup SumUp. Za nízkou cenu nabídne přenosné platební terminály

Webnode již delší dobu funguje mezinárodně, konkrétně v 29 různých jazycích – největším trhem je podle firmy Brazílie a celkově každý měsíc přibyde celosvětově zhruba 400 tisíc nových uživatelů. Po klasických webech se navíc chce Webnode zaměřit na e-commerce, konkrétně kompletní řešení pro eshopy, včetně správy objednávek, platební brány a dalších procesů.

webnode

Internetový obchod je na Webnode možné vytvořit již delší dobu, ale pouze na staré verzi platformy a s omezenými funkcemi, s cenami začínajícími na 167 korunách na měsíc. Z Webnode se tak nyní stane jistá kombinace v zahraničí oblíbených služeb jako Shopify a Squarespace, které nabízejí podobné služby, cílené především na americký trh.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.