Instagram už má přes 800 milionů uživatelů

Po tom, co přešel Instagram do rukou Facebooku se z kdysi revoluční sociální sítě pro sdílení obrázků, stalo něco velmi podobného jako samotný Facebook. Statické fotografie vystřídala videa a krátké sekvence, které mizí po 24 hodinách, možnost tvořit koláže nebo reklamní příspěvky – těch je na Instagramů čím dál více a Facebook postupně testuje, co si může k uživatelům dovolit.

Ostatně právě uživatelů je na Instagramu aktivních již přes 800 milionů měsíčně, z nichž přibližně 500 milionů využívá tuto sociální síť každý den. Na začátku roku bylo aktivních uživatelů 600 milionů, v dubnu již 700 milionů a nyní o dalších necelých 5 měsíců později číslo znovu narostlo o 100 milionů a rapidně se blíží magické hranici jedné miliardy.

janbarta

Přečtěte si takéJan Barta, Dušan Šenkypl a David Holý investovali miliony Kč do českého realitního startupu Valuo.cz

Kromě uživatelů jako takových je na platformě přes 2 miliony zadavatelů reklamy – ještě v březnu letošního roku to byla polovina, což značí rostoucí zájem o vizuální propagaci produktů v běžných feedech, informuje TechCrunch. Oproti minulého roku také uživatelé sdílejí zhruba 4x více videí, jejichž přehrávání stouplo od té doby o 80 procent.

instagram2

Instagram a potažmo i Facebook tak aktuálně bojují spíše se Snapchatem, který si získal na rychlé popularitě mezi mladší generací a který slouží jako jakási testovací základna pro funkce, které později často „kopíruje“ i Facebook.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.