Český startup pro online prodej vozů Carismo se nově zaměřuje i na firemní zákazníky

Český internetový online prodejce vozidel Carismo, který na trhu funguje od minulého roku, se nově pouští do sféry menších a středních firem, respektive takových, kterým se z hlediska malé flotily aut (řád nižších desítek) nevyplatí najímat fleet manažera.

Bezplatná služba pod označením Carismo Fleet má fungovat zejména na komunikaci s dealery, kterých je podle vyjádření startupu již 200. To hlavní se však odehrává na základě získaných dat, díky kterým může Carismo pro konkrétní firmu zkonzultovat nabídku, jež vytvoří na základě dostupnosti poptávaných vozů a metody TCO (Total Cost of Ownership).

lidl3

Přečtěte si takéLidl spustil v Česku pilotní provoz svého eshopu

Jakmile je tento postup hotový, Carismo rozešle sestavenou poptávku všem spolupracujícím dealerům, kteří sestaví přesné nabídky. Tyto nabídky uvidí i daná firma a podle svých kritérií se rozhodne, se kterými dealery chce pokračovat.

„O vše se postaráme, aniž klient musí odcházet ze své kanceláře. Především časově náročnou část výběru a poptávky nabídek za firmy efektivně vyřešíme. Na firmě je pak pouze finalizace nákupu s dealerem, kterého si přes nás vybral. My nadále umíme firmě zajistit pojištění flotily a další operativu spojenou s vlastněním flotily,“ komentuje novou službu zakladatel Marek Moravec.

Carismo Fleet, která má ulehčit práci managementu s procesem výběru, nákupu a údržby vozového parku, je především určena pro firmy vlastnící okolo 30 vozů. Jak ale dodává zakladatel projektu Marek Moravec,  je startup připraven na téměř jakoukoliv poptávku.

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.