Rozvozová služba Kosik.cz má nového CEO a chce se zaměřit na doručování potravin firmám

kosik

Včera jsme informovali o tom, že z online supermarketu Kosik.cz vystupují stávající investoři, včetně původního zakladatele, Jakuba Šulty, s tím, že 100% podíl putuje do rukou dosavadního majoritního investora, Josefa Kollera. Podle firmy to byl jasný krok, kterým se podařilo doplatit závazky a zároveň získat potřebnou podporu pro další rozvoj.

Server iDnes.cz se během dnešního dne zmínil, že po odchodu Jakuba Šulty nastupuje do pozice CEO posila v podobě 34letého Zbyňka Šlosara – ten od začátku letošního roku působil v Kosik.cz na pozici provozního ředitele. Ještě během několika posledních měsíců měl Košík problémy s rozvozem, kvůli komplikacím ve skladu – nyní ale opět garantuje doručení do 3 hodin.

tesla_080617_2

Přečtěte si takéTakto vypadají solární šindele od Tesly, které byly nainstalovány prvním zákazníkům

Na poli běžných zákazníků tak služba funguje víceméně dobře a je momentálně třetí v pořadí co do počtu objednávek. Kosik.cz si ovšem chce nově ukrojit mnohem větší sousto v podobě firemních zákazníků, především pak mezi hotely či restauracemi. Ještě do konce roku by podle dostupných informací chtěla firma dosáhnout třetinového poměru firemních zákazníků proti běžným rozvozům.

neshybaslosar

Finanční ředitel Kosik.cz, Roman Neshyba (vlevo) a nový CEO Zbyněk Šlosar. Oba nastoupili letos v lednu.

Foto: Kosik.cz

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.