Pražský Digisemestr nabídne studium digitálního marketingu od českých i zahraničních špiček oboru
, /

Pražský Digisemestr nabídne studium digitálního marketingu od českých i zahraničních špiček oboru

Pražský Digisemestr nabídne studium digitálního marketingu od českých i zahraničních špiček oboru

Technologie a IT momentálně vládnou světu, což je fakt, který do těchto sfér láká stále více mladých lidí, jež chtějí v těchto oborech v budoucnu najít své uplatnění. Doby, kdy bylo nutné si IT informace v podstatě „vysedět“ doma samostudiem, už jsou ale dávno pryč, jelikož v posledních letech se začaly i na českém trhu objevovat různé vzdělávací kurzy (například pro ženy populární Czechitas) a programy, které mají za cíl přiblížit lidem právě svět technologií.

Jedním z těch nejzajímavějších je Digisemestr, za kterým stojí již třetí rok marketingový specialista a zakladatel konference Marketing Festival, Jindřich Fáborský, který se mimo jiné objevil v loňském žebříčku 30 pod 30 českého magazínu Forbes.

CEO Slevomatu Marie Chytilová: Chci, aby se k nám zákazník vracel jako na Facebook

Již čtvrtým rokem řídí třicetiletá Marie Chytilová Slevomat, který pod jejíma rukama dostal vizi, přestal být...

Narozdíl od spousty klasických jednorázových vzdělávacích kurzů, Digisemestr funguje spíše jako dlouhodobé dálkové studium, které je rozděleno do 13 celodenních sobot, s tím že pro každého studenta jsou automaticky připraveny 2 celodenní školení: Google Adwords a Facebook Ads, tak aby kromě teoretických zkušeností získal i ty praktické.

Zajímavé na celém projektu je především počet na české poměry kvalitních lektorů, které se do něj podařilo získat. Vzdělávaní studentů si totiž vezmou na starost známá jména jako Petra Větrovská (PPC), Petr Michl, Filip Podstavec (SEO), Jan Tichý (Medio), Pavel Doležal (zakladatel Ataxo a spoluvlastník českého technologického startupu Keboola) nebo Veronika Miňovská (CDN77). České lektory zároveň doplní několik zahraničních, konkrétně například zakladatel kreativní agentury Don’t Panic, Joe Wade, nebo Michal Pastier z digitální agentury Zaraguza.

Nabitý program, ze kterého si odnese něco každý

Mezi hlavními tématy na která dojde pak bude digitální marketing obecně, SEO, PPC reklama, display reklama, sociální sítě, používání marketingových nástrojů typu Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, SEMRush, webová analytika a BIG data, branding, copywriting nebo customer care.

Zájemci o studium se mohou přihlásit zde, s tím že v případě studentů je cena stanovena na 5 990 Kč bez DPH, v případě nestudentů starších 26 let je cena 11 990 Kč bez DPH. Studenti mají zároveň možnost platit ve 3 splátkách.

Samotné studium, které odstartuje 23. září, pak bude probíhat v prostorách pražského ČVUT, s tím, že nejlepší studenti se dočkají stáže v zahraničí a přístupu k marketingovým nástrojům v hodnotě přibližně 10 tisíc korun zdarma.