Apple si založil Instagram, na kterém propaguje fotky uživatelů pořízené iPhonem

Apple nikdy nebyl příznivcem sociálních médií a jediné, co hojně využívá je YouTube, kde promuje své produkty nebo kampaně. I když má svůj oficiální účet na Twitteru či Facebooku, aktivita na těchto sítích je téměř (s výjimkou specifických událostí) nulová. To se však nyní mění.

Cupertinský gigant nově vstoupil na jednu z nejrozšířenějších sociálních sítí současnosti – Instagram. Tam se @apple soustředí na svou populární fotografickou kampaň Shot on iPhone, která běží právě na YouTube.

converse

Přečtěte si takéTato aplikace dokáže téměř v reálném čase překládat mluvenou konverzaci do 38 jazyků

Kampaň Shot on iPhone je originální v tom, že do ní mohou přispívat různí uživatelé, kteří svými iPhony rádi fotí a chtějí se svými výtvory světu pochlubit. Apple pak následně ta nejlepší díla vybere a uveřejní. Shodně to probíhá i na Instagramu, kde jsou fotografové vyzýváni k tomu, aby své fotky pořízené jablečnými telefony označili hashtagem #shotoniphone.

Na vybraných fotkách, respektive kolážích, pochopitelně nechybí ani jméno autora či kratší popisek, který je na konkrétní fotce i hlasově namluven.

Staňte se součástí

Chcete-li se do tohoto instagramového alba Applu zařadit i vy, uveřejněte na Instagram jakoukoliv fotku pod zmíněným hashtagem. Nejlépe nějakou zajímavou a kvalitní, aby byly vaše šance co nejvyšší.

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.