České startupové studio U+ vytvořilo v USA aplikaci, která čtenářům dodá díky umělé inteligenci obsah na míru
, /

České startupové studio U+ vytvořilo v USA aplikaci, která čtenářům dodá díky umělé inteligenci obsah na míru

České startupové studio U+ vytvořilo v USA aplikaci, která čtenářům dodá díky umělé inteligenci obsah na míru

České startupové studio U+, vyvíjející vlastní startupy eHotel, Traffika, LensID nebo Igluu, se v poslední době podobně jako například další tuzemská technologická firma STRV, snaží prorážet především na americkém trhu a pro tento případ pak volí i velmi podobný postup, umožnující dostávat se k zajímavým zahraničním jménům a zakázkám.

Tj. spolupráci na zajímavých amerických projektech, kdy si U+ vezme na starost kompletní technické řešení projektu včetně vývoje, tak jako aktuálně v případě amerického startupu AlertMe, který studio vyvinulo ve spolupráci s hlavním investorem služby, Walterem Burrem.

Obchodní řetězec Lidl spustí v Česku svůj e-shop ještě tento rok

Nakupování spotřebního zboží online je ve světě již zcela běžnou záležitostí. Výjimkou není ani Česká...

AlertMe konkrétně pomáhá filtrovat a personalizovat přetlak informací z webu, díky čemuž vydavatelé mají mít možnost publikovat relevantnější a poutavější obsah na základě čtenářovy vlastní volby. Čtenáři díky notifikacím naopak mají možnost kontrolovat obsah, který se k nim dostává a současně dát vydavateli zpětnou vazbu.

“Spuštění AlertMe je pro nás velký milník, je to startup s velkou trakcí a další krok v naší expanzi na americkém trhu. V Čechách pracujeme pro korporace, v Americe ale jednáme většinou se startupovými investory, to byl případ i tohoto projektu, klientem nám byl významný investor Walter Burr, říká zakladatel a CEO U+ Jan Beránek

AlertMe podobně jako například hudební streamovací aplikace Spotify, provádí uživatelskou relevanci obsahu díky neustále se učícímu algoritmu aplikace, který využívá umělé inteligence a sběru dat pomocí zpracování přirozeného jazyka a kontextové sémantiky.

Nadmíra zpráv, které se dnes ke čtenářovi dostávají, společně se vzrůstajícím zásahem Facebooku do vydávání obsahu v současnosti ohrožují existenci menších vydavatelů,” dodává Jan Beránek