Podívejte se na úplně novou podobu emailu, kterým si chce Yahoo zachránit svoji pověst

Podívejte se na úplně novou podobu emailu, kterým si chce Yahoo zachránit svoji pověst

, /
Podívejte se na úplně novou podobu emailu, kterým si chce Yahoo zachránit svoji pověst

Ve vyhledávači a mediální společnosti Yahoo se toho za poslední dobu událo opravdu hodně. Tím nejzásadnějším byl ale zajisté odchod CEO Marissy Mayer a prodej celé společnosti do rukou amerického Verizonu za 4,5 miliard dolarů. Yahoo, jenž se bude postupně rebrandovat na Oath, se tak snaží minimalizovat škody po úniku dat a posunout se v očích veřejnosti do lepší pozice.

Pro takřka 225 milionů aktivních uživatelů tak představila společnost zcela novou podobu emailu, která přináší modernější vzhled, plošší design a spoustu nových funkcí. Vzhled si je možné, podobně jako v konkurenčním Gmailu, libovolně barevně upravit, nastavit si velikost písma, řádkování, zarovnání či prioritu zobrazování emailů.

Díky nové funkci Airbnb bude možné rozdělit platbu za ubytování až na 16 osob

Jako každý startup, který je založen na inovacích zastaralého trhu a boření konvencí, i Airbnb řeší spoustu...

Součástí je také prohlížeč fotografií s pokročilým editorem, správce souborů s datovým úložištěm a jistá snaha o zapracování umělé inteligence, které propojuje související e-maily, nabízí předpřipravené odpovědi a podobně. Jak už bylo z dřívějška zvykem, Yahoo má svůj email obehnaný reklamou – tu je možné schovat zaplacením za Yahoo Mail Pro, které stojí 3,49 dolarů za měsíc nebo 34,99 dolarů na rok.

Součástí změn jsou i mobilní aplikace, které pro email dostaly jak upgrade vzhledu, tak funkcí. Je ovšem stále otázkou, zda se Yahoo podaří trochu oživit svoji nepříšliš pozitivní pověst z posledních let pouhým kopírováním vzhledu a funkcí konkurence.