Facebook plánuje vlastní televizní programy s rozpočtem až 3 miliony dolarů za epizodu
, /

Facebook plánuje vlastní televizní programy s rozpočtem až 3 miliony dolarů za epizodu

Facebook plánuje vlastní televizní programy s rozpočtem až 3 miliony dolarů za epizodu

Už delší dobu sledujeme, že jde Facebook tvrdě po své konkurenci na poli videí, kterou je pro něj především Netflix nebo YouTube. Druhá zmíněná firma bojuje prostřednictvím placeného členství Red a zapojením originálního obsahu těch nejlepších tvůrců na platformě. A Facebook na to evidentně chce jít velmi podobným způsobem, kterým by rád přitáhl diváky od 13 do 34 let a také nové inzerenty.

Ročně se totiž utratí za reklamu v amerických televizích desítky miliard dolarů a internetová média si z toho chtějí ukrojit svůj díl koláče. Facebook je tak momentálně v jednání s několika studii v Hollywoodu, které by měly být schopné vytvořit originální obsah, a to s rozpočtem až 3 miliony dolarů za epizodu, což se dá srovnat s klasickou seriálovou produkcí.

Alza začala prodávat elektromobily Tesla

Před necelým měsícem jsme vás informovali o tom, že česká eshopová jednička Alza začíná s...

Již nyní sociální síť spolupracuje s mnoha tvůrci (Buzzfeed, Refinery 29 nebo ATTN) na krátkých, zpravidla ani ne 10minutových videích, za které platí v rozmezí 5 až 20 tisíc dolarů. Jako první o tom informoval server The Wall Street Journal, který se odvolává na blízké zdroje Facebooku – oficiálně to totiž firma prozatím nepotvrdila.

Všechny pořady by se měly vyvarovat kontroverzním nebo již „ohraným“ typům obsahu, mezi kterým je samozřejmě nahota, politika, všeobecné novinky nebo zásadně sprostá mluva. Většina z epizod by pak neměla být delší než 30 minut a jak už bylo zmíněno, bude obsahovat reklamu, která by měla zaplatit většinu rozpočtu.