Česká služba Dropareal umožňuje provoz vlastního eshopu bez řešení skladových zásob a dopravy

Michal PtáčekMichal Ptáček

dropareal

Provoz vlastního eshopu je zejména z logistického hlediska složitým úkolem a to například v případě, že provozovatel eshopu prodává zboží, u kterého je nutné držet velké skladové zásoby či zboží, které vyžaduje speciální zacházení při dopravě. Proto na český trh už před lety zamířily služby nabízející tzv. dropshipping, tedy možnost nestarat se skladové zásoby, odesílání a příjem balíků, ale pouze o samotný provoz online části eshopu.

kingdomcome

Přečtěte si takéČeská hra Kingdom Come: Deliverance se stamilionovým rozpočtem oznamuje datum vydáníČeská hra Kingdom Come: Deliverance se stamilionovým rozpočtem oznamuje datum vydání

Jednou z služeb, která dropshipping nabízí a navíc ji ještě rozšiřuje o možnost vytvořit si na pár kliků vlastní eshop, je česká platforma Dropareal. V principu pak celý proces funguje jednoduše – produkty z velkoobchodu provozovatel prodává přes svůj vlastní e-shop vytvořený na platformě Dropareal, stará se o vlastní propagaci a marketing, s tím, že velkoobchod vyřizuje dodávku zboží k zákazníkovi, reklamace a další obchodní náležitosti.

Snímek obrazovky 2017-06-15 v 5.32.33

Vzorový eshop

Za každou provedenou objednávku pak klient obdrží předem dohodnutou provizi, kterou si může nastavit dle libosti. Prodávat je pak možné ve spolupráci s několika desítkami dodavatelů zboží ze segmentů jako: Dům a bydlení, zahrada, hračky, volný čas, sport, dárkové zboží a gadgety, kuchyňské vybavení, hračky, hry, sportovní výživa nebo elektro a IT.

Kromě českého trhu služba, kterou lze využít od 190 Kč/měsíčně (při platbě na 5 let dopředu) – z měsíce na měsíc pak za 390 korun, funguje ještě na Slovensku, s tím, že v červnu by měla podle tvůrců zamířit i na maďarský trh.