Facebook postupně umožňuje přímé objednání rozvozu jídla

Facebook se za poslední dobu pustil do mnoha nových segmentů – nedávno spustil rozšířené možnosti inzerce zboží, podobného klasickým portálům, které je propojeno s lokací uživatelů, prozatím bezplatné pracovní nabídky, speciální funkci pro seznamování se s novými lidmi s názvem „discover people“ nebo rozšíření instantních her.

Teď postupně testuje integraci přímé objednávky rozvozu jídel. V aplikaci si tak lze vybrat z množství restaurací v okolí, zobrazit jejich menu, naklikat jídlo do pomyslného košíku, nastavit adresu, případné spropitné a poté objednat, úplně stejným způsobem jako v dalších podobných aplikacích. Objednávka probíhá z nové záložky Order Food, která k sobě dostala ikonku hamburgeru.

new-macbook-pro-759

Přečtěte si takéApple by měl již za necelé 3 týdny představit aktualizovanou podobu tří MacBooků

Platba stejně jako sledování objednávky probíhá přímo na Facebooku. To vše díky integraci se službami Delivery.com a Slice, které fungují především na americkém trhu. Ostatně i nová funkce je prozatím dostupná pouze v USA, pokud se ujme, očekává se, že se Facebook spojí s dalšími strategickými partnery, informuje TechCrunch.

fbfoodx

V Evropě by to mohlo být německé Delivery Hero, které funguje ve většině evropských metropolí, včetně Prahy, kde provozuje v minulosti zakoupené Damejidlo.cz. Facebook tak kombinuje snad všechny služby, které by mohly postupně konkurovat samostatným aplikacím a snaží se o to, aby jeho uživatelé nemuseli z platformy odcházet vůbec.

fbfood

 

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.