Brněnský Bobobox stojící za výtvarnou krabicí pro děti chystá nové varianty a změny předplatného

Bobobox, mladý startup z moravské metropole zaměřující se na uspokojení dětských potřeb za pomocí svých originálních výtvarných krabic, který jsme vám představili v březnu, připravuje několik novinek. Tou nejzásadnější je rozšíření produktového portfolia, jež má být obohaceno o tři nové, respektive modifikované, varianty.

V nabídce bude nově speciální verze pro sourozence (+ 129 Kč/box), která má disponovat dvojnásobkem kreativního obsahu, nebo dárkový box (429 Kč) s přáním pro oslavence a pozměněným vzhledem.

flatio_1

Přečtěte si takéBrněnský startup Flatio nabízející střednědobé pronájmy zprostředkoval za první rok více jak 24 tisíc nocí

Novinkou bude také zmenšená varianta klasického modelu za 99 korun, která má sloužit jako ukázka toho, jak výtvarné krabice fungují a vypadají. Hodit se však může například i pro dětské oslavy, kde bude potřeba větší množství těchto produktů.

Tím to však u Boboboxu nekončí. Chystají se i změny u předplatného, kde bude nově možnost ročního předobjednání, nebo automatické měsíční platby kartou. Startup také uvádí, že je v plánu zavedení partnerského programu, který by fungoval ve formě affiliate.

Obliba roste

Za svou krátkou působnost, která se datuje k začátku letošního roku, stihl Bobobox nasbírat cenný feedback nejen od svých předplatitelů, kteří je i částečně inspirují k produktovým inovacím, ale také od projektu Testováno na dětech. Ten tyto boxy, které v sobě skrývají kreativní a dovednosti zvyšující úkoly, podle konkrétních měřítek ohodnotil na 92 procent.

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.