Brněnské Kiwi.com otevírá v Praze novou pobočku se zaměřením na umělou inteligenci

Oliver Dlouhý, CEO Kiwi.com

Celosvětově oblíbený startup z moravské metropole, Kiwi.com, jehož byznys je založen na efektivním vyhledávání netradičních kombinací letenek, se rozhodl k další expanzi. Vedle nově otevřených kanceláří ve španělské Barceloně vzniká nová pobočka na pražském Andělu, která má sloužit jako vývojářské centrum.

Prostory budou určeny pro práci na systému umělé inteligence (chatbotu), jenž si klade za cíl automatizovaně odbavovat rutinní dotazy a tím pádem přenechávat více časových možností na řešení jiných, komplikovanějších problémů uživatelů.

pelt

Přečtěte si takéOnline portál ePojisteni.cz končí jako hlavní sponzor české fotbalové ligy

„Náš chatbot, vyvíjený převážně v Praze, bude na základě vzorových zákaznických dotazů inteligentně identifikovat problémy, které dokáže buďto přímo vyřešit a zákazníkovi odpovědět, nebo jej přesměruje na konkrétního operátora zákaznické podpory,“ komentuje význam tohoto systému Jozef Képesi, CTO Kiwi.com.

V návaznosti na uvedenou skutečnost hledá Kiwi.com kvalifikované vývojáře, a to prostřednictvím celodenní akce Travel Hackathon, kde budou muset soutěžící vytvořit co nejzajímavější aplikace s cestovatelským zaměřením.

Soutěž, která odstartuje 23. června, slibuje vítězným týmům výhry v podobě poukazů na letenky, nicméně klíčovým aspektem celé akce bude oslovení potenciálních zaměstnanců. Podle aktuálních informací shání pražská pobočka zatím neomezený počet pozic pro vývojáře, kteří by měli ovládat JavaScript pro front-endové a back-endové systémy.

Registrace jsou již otevřené zde.

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.