Eshop s potravinami Kolonial.cz zavádí dynamický pricing

Snímek obrazovky 2017-04-12 v 8.25.40

Online obchod s potravinami Kolonial.cz, za kterým stojí skupina Mall Group založená investiční skupinou Rockaway Jakuba Havrlanta, PPF Petra Kellnera a zároveň miliardáři Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem, představil další novinku, se kterou chce zaujmout širší skupinu zákazníků. Tou je dynamický pricing v podobě množstevních slev, kdy s rostoucím počtem kusů v košíku postupně klesá kusová cena zboží.

zamec

Přečtěte si takéMiliardář Michal Zámec a jeho e-shop s parfémy Notino vstupuje do Německa nákupem sítě parfumerií

Novinka se pak v první fázi bude týkat vybraných druhů piva, mouky, čokolády, čajů, džusů, sprchových gelů nebo toaletního papíru, s tím, že kvůli propagaci Kolonial chystá velkou reklamní kampaň v podobě outdoorové reklamy a ploch v MHD.

„Náš cíl je jasný – stát se nejvýhodnější alternativou pro velké rodinné a zásobovací nákupy na trhu. Zákazníkům chceme nabídnout možnost kupovat trvanlivé a objemné potraviny hromadně a za rozumné peníze. Spolu s dopravou až domů dokážeme lépe konkurovat supermarketům a hypermarketům a zaujmout službou třeba i ty, kteří o ní doposud neuvažovali,” říká Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz

CLV_kolonial_dynamicky_pricing

Součástí reklamní kampaně by pak měla být i větší propagace mobilní aplikace, kterou Kolonial, momentálně nabízející 11 500 položek potravin a potřeb pro domácnost, nedávno představil. Ta obsahuje například i čtečku čárových kódů, která umožňuje vkládat do košíku potraviny přečtením jejich čárového kódu.

kol-h

Mobilní aplikace Kolonial

 

Zakladatel CzechCrunche, fanoušek technologií, cestování a architektury.