Český startup vytvořil bota, který je schopen porovnávat nabídky povinného ručení automobilu
, /

Český startup vytvořil bota, který je schopen porovnávat nabídky povinného ručení automobilu

Český startup vytvořil bota, který je schopen porovnávat nabídky povinného ručení automobilu

Na českém internetu je nespočet služeb, které jsou schopny porovnat ceny povinného ručení a havarijního pojištění u vozidel, ale pro spousty potencionálních zákazníků to i přes jisté ulehčení procesu obcházení fyzických poboček, znamená ztrátu času. Nikdo rád netráví hodiny porovnáváním a ptaním se na dodatečné otázky.

Toho si je vědom český projekt iPov od startup studia Point FM, který je jakožto automatizovaný bot kompletně integrován do Facebook Messengeru, díky čemu je možné během krátké konverzace zjistit orientační cenu pojištění a podobu pojistných podmínek, a to pouze zadáním několika upřesňujících informací.

Jeden ze zakladatelů Androidu odhalil první detaily svého nového smartphonu

Trh s chytrými telefony se po letech kralování iPhonů a Samsungů může konečně dočkat plnohodnotné konkurence,...

Prvotní interakce s botem jsou plně automatizované, jakmile si pak uživatel vybere jednu z předpřipravených nabídek, je přepojen na reálného člověka, kterému přímo v konverzaci pouze nahraje kopii technického průkazu a počká si na dokončení zpracování finální nabídky – tu pak může napřímo i dokončit a smlouvu uzavřít.

Podobné technologie se v poslední době využívají proto, že to případným uživatelům dává jistý pocit reálné konverzace. Nemusí složitě vymýšlet text odpovědí, něco vyhledávat nebo porovnávat, jednoduše jen odpovídají na to, co bot žádá. To doplňuje i spoluzakladatel projektu, Martin Šetek:

„Obrovský potenciál vidíme v machine learningu. V pojišťovnictví za posledních několik let neproběhla žádná inovace. Je nutné tento zkostnatělý obor probudit a automatizovat. Stále jsou u nás obrovská callcentra, které bombardují zákazníky agresivními telefonáty nebo poradci, kteří neví, jaké jsou možnosti pojišťoven. Chceme zákazníkům dát možnost uzavřít smlouvu od A do Z online bez strachu, že to jinde lze levněji a lépe.“