Český startup Storyous spouští půjčovnu vlastních EET pokladen pro festivaly

storyous-1

Zavedení nepopulárního EET v Česku nezůstali ušetřeni například ani pořadatelé festivalů, jelikož podle zákona mají právě i festivaly a podobné akce letos poprvé povinnost evidovat své tržby. Právě na tuto z pohledu EET specifickou cílovou skupinu, která vyniká především nárazovou frekvencí objednávek o malých hodnotách, velkým množstvím účtenek a nutnosti hlídat zásoby v reálném čase, nyní cílí český gastronomický startup Storyous, vyvíjející už několik let vlastní pokladní systém zaměřující se na gastronomii.

DSC_0060

Přečtěte si takéZakladatel TopMonks, PurposeFly a organizátor Wisephory Jiří Fabián: řídíme se heslem pořád se uč a pořád někoho uč

Storyous spadající do portfolia investiční skupiny Rockaway Jakuba Havrlanta, totiž pro prodejce občerstvení, merchendisingu, cateringové společnosti anebo přímo organizátory festivalu, nyní zavádí možnost krátkodobého pronájmu pokladen s nonstop podporou na týden nebo měsíc, při ceně od zhruba 1 000 Kč/týden a výše.

stor

Součástí služby je pak právě zmíněná podpora, pomoc s nastavením a především také ekonomické reporty, které systém v průběhu akce zvládá poskytovat v reálném čase a na základě kterých je možné mít kontrolu nad výdělečností prodejů.

“Ztráty způsobené neergonomickými nebo neznačkovými EET pokladnami máme doložené právě od prodejců z trhů, kteří hovoří zhruba o jedné pětině běžné tržby. Největší prostoje tak nepřináší paradoxně komunikace se servery finanční správy, ale špatné ovládání pokladny, platebního terminálu a tiskárny nebo jejich časté ‘zamrzání’ či restarty,” říká Jan Adámek, šéf marketingu Storyous.

Tvůrci pak zároveň dodávají, že samotný systém zvládne pomoct s plánováním zásobování, zobrazením vytížení konkrétní stage a v závěru také ekonomickou analýzou.

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.