Česká ecommerce společnost ACOMWARE dosáhla loni obratu 145 milionů Kč

acomm

Česká konzultační společnost ACOMWARE, specializující se na obor ecommerce, má za sebou další ekonomicky zajímavý rok. Obrat firmy, která už přibližně rok a půl spadá pod skupinu MAFRA, a která se kromě výkonnostního a emailového marketingu soustředí také na pomoc českým eshopům se vstupem na zahraniční trhy, totiž dle oficiální tiskové zprávy vyrostl meziročně o 78 % na celkových 145,3 milionů Kč.

„V posledních letech se nám podařilo každý rok růst mezi 30-50 %, ale loňský rok byl v tomto ohledu výjimečný

kubik

Přečtěte si také„Czech Made Man“ Zdeněk Kubík navýšil svůj podíl v pražské taxislužbě SEDOP

ACOMWARE, mezi jejíž klienty na poli ecommerce patří například CK Neckermann, Tescoma nebo Pepe Jeans, pak v tomto směru v dohledné době plánuje růst o další desítky procent.

„Rádi bychom rostli o dalších zhruba 30 %. Budeme nadále zkvalitňovat nejen naše klíčové služby, které zahrnují e-mailový a výkonnostní marketing, ale také rozšiřovat naši specializaci,” dodává Penkala

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.