Nová posila českého startupu Brand Embassy má za úkol zvýšit roční obrat na 100 milionů dolarů
, /

Nová posila českého startupu Brand Embassy má za úkol zvýšit roční obrat na 100 milionů dolarů

Nová posila českého startupu Brand Embassy má za úkol zvýšit roční obrat na 100 milionů dolarů

Tuzemský startup Brand Embassy, který od roku 2011 slouží firmám k lepší komunikaci přes sociální sítě, stále roste a posiluje tak mimo jiné i po personální stránce. K týmu zakladatele a CEO společnosti Vítu Horkému se nyní přidává zkušený manažer Jan Přerovský. Bude zastávat pozici v představenstvu firmy, ale především bude figurovat jakožto Chief Revenue Officer (CRO) s nelehkým cílem.

Jeho úkolem totiž bude do roku 2021 zvýšit roční obrat firmy na 100 milionů dolarů a vzhledem k tomu, že firma dokázala jen za minulý rok číslo zdvojnásobit, na novou výzvu si věří. Jedním z prostředků, jak toho bude chtít dosáhnout, je významné rozšíření sales týmu, potažmo i celkového počtu zákazníků:

„Jedna z mých klíčových rolí v Brand Embassy je vytvořit sales tým světového formátu. Do konce roku 2017 ho zdvojnásobíme, budeme nabírat lidi do Enterprise Sales i Inside Sales. Taky vytvořím a budu dohlížet na síť partnerů v zemích, kde nemáme zastoupení,“ řekl Přerovský pro Yahoo Finance.

Brněnský startup Flatio spouští službu na střednědobé pronájmy bytů pro zaměstnance firem

Vyznavači sdílených ekonomik, kteří hledají nocleh na pár dní v cizím městě sáhnou většinou po Airbnb....

Aktuální čísla ohledně obratu ani počtu zákazníků Brand Embassy nemůže zveřejnit, Vít Horký však pro CzechCrunch uvedl, že se jeho firma specializuje na velké zákazníky, kteří přicházejí po jednotkách až desítkách a utrácejí zde řádově stovky tisíc korun ročně. Mezi nové klienty z minulého roku se řadí například operátor T-Mobile, řetězec Puma, nebo Lazada.com, e-commerce platforma z většiny vlastněná čínskou Alibaba Group.

Brand Embassy dnes působí ve 30 zemích světa a podle portálu CrunchBase vybralo ve třech investičních kolech více než 4 miliony dolarů, které pocházejí od českých skupin Startup Yard, Rockaway a Reflex Capital.

Strategický krok ke stabilizaci firmy

Přerovský má za sebou 16 let v LCS International, jedné z nejvýznamnějších českých softwarových firem 90. let. V roce 2013 nastoupil do české pobočky Microsoftu jako obchodní ředitel a přes 2 roky byl také ředitelem Národní agentury pro komunikační a informační technologie (NAKIT), která spadá pod Ministerstvo vnitra. Z pozice v této instituci, která je považována za základní kámen českého e-governmentu, byl však loni v listopadu odvolán. Už 7 let je zároveň investorem ve fondu Credo Ventures.

Foto: Brand Embassy