Mall Group Jakuba Havrlanta má nového ředitele marketingu. Je jím Gaddis ze Skypu a AVG

Tuzemská e-commerce skupina Mall Group, která spadá pod Havrlantovu investiční společnost Rockaway, ohlásila příchod zajímavé a zkušenostmi nabyté posily. Na pozici marketingového ředitele totiž usedá Sean Gaddis, člověk, který dříve působil jak v Rockaway na postu šéfa Value Creation Teamu, tak v gigantech jako eBay, Skype nebo AVG.

Primárním úkolem Gaddise, který střídá Davida Arzta, a jeho týmu, bude implementace zcela nové strategie, jež se má týkat především příběhů a zážitků z nakupování. Očekává se, že spuštění této marketingové iniciativy, která má zastřešovat i další vertikály Mall Group, by mělo přijít v průběhu dubna.

prusaforthewinx

Přečtěte si takéJosef Průša vyhrál cenu EY Začínající podnikatel roku 2016

Ostřílený veterán na poli e-commerce a marketingových činností obecně své nové angažmá komentuje následovně:

„V předchozích dvou letech se nám v Mall Group podařilo vybudovat silný a zkušený tým, který neustále přináší nové nápady a inovace. Nadále se proto chceme se soustředit na neustálé zlepšování zákaznických zážitků při nakupování. Klíčový pro nás bude také obsahový marketing a spolupráce se Social Media Teamem.“

mall

Gaddis má v čele marketingového týmu nést zodpovědnost za všechny země, ve kterých Mall Group působí, a také za značky Czc.cz, Vivantis.cz, Proděti.cz a BigBrands.cz, jež pod tuto českou e-commerce skupinu spadají.

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.