KB a StartupYard pořádají hackathon s cílem modernizovat zastaralé bankovní služby

KB a StartupYard pořádají hackathon s cílem modernizovat zastaralé bankovní služby

, /
KB a StartupYard pořádají hackathon s cílem modernizovat zastaralé bankovní služby

Pražské coworkingové centrum Node5 se ke konci března stane útočištěm dalšího hackathonu. Akce Komerční banky ve spolupráci se startupovým akcelerátorem StartupYard s názvem FinTech Hackathon, se má nést v duchu technologického vylepšení bankovních služeb s cílem navrhnout „banku budoucnosti“. Pro vítěze jsou připraveny zajímavé ceny.

Promýšlet se budou takové technologie, které by v budoucnu mohly ovlivnit sféru bankovnictví. Týkat by se to mělo jak nových pohledů na bankovní operace, produkty a služby, tak i vztahů s klienty a dalších relevantních oblastí. Týmy (3 až 5 členů) budou mít k dispozici anonymizovaná data (lokalizační údaje, typy a četnost transakcí nebo modely zákaznického chování), se kterými mohou plně pracovat.

Investiční skupina Miton spustila Inzeromat, který umí posílat inzeráty na více serverů najednou

Jablonecká investiční skupina Miton, která stála u zrodu populárního Slevomatu nebo Heureky.cz a nedávno...

Tým, který svůj nápad, jenž vyvine na akci mezi 24. a 26. březnem, před odbornou porotou úspěšně obhájí a zvítězí, se pak může těšit na ceny v hodnotě 10 tisíc korun pro každého člena nebo možnost přihlášení do akcelerátoru StartupYard s finanční podporou ve výši 30 tisíc eur.

Chystanou akci komentoval Albert Le Dirac’h, generální ředitel a předseda představenstva Komerční banky, který zároveň působí i jako mentor ve StartupYardu, slovy:

„Změna se stala novou normou v oblasti obchodu. Ovšem jako banka stále jsme a do budoucna budeme zejména businessem postaveným na vzájemné důvěře mezi námi a našimi klienty. Technologický posun znamená, že se musíme pohybovat rychle vpřed, ale pohybovat rozvážně a s velkou dávkou opatrnosti.

Naší rolí bude pomáhat klientům přizpůsobit se změnám v ekonomice plné nových možností, ale musíme tak činit bezpečně a pro klienty pohodlným způsobem. Být lídrem na trhu inovací, nikoli pouze sledovat trendy, je základním předpokladem pro úspěšné naplnění této mise.

Na akci s tematickou myšlenkou „Transparentní, předvídatelné a důvěryhodné bankovnictví“ je možné se přihlásit do 20. března zde za poplatek 100 Kč.