Česká e-commerce platforma Shoptet dosáhla loni obratu ve výši 48,2 milionů Kč

Česká e-commerce platforma Shoptet dosáhla loni obratu ve výši 48,2 milionů Kč

, /
Česká e-commerce platforma Shoptet dosáhla loni obratu ve výši 48,2 milionů Kč

Česká platforma Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení a pokladních systémů, má za sebou další úspěšný rok. Společnost vedená Miroslavem Uďanem, totiž dle oficiální tiskové zprávy v roce 2016 dosáhla na obrat výši 48,2 milionů Kč s DPH, což představuje meziroční růst o 73 %. Předloni totiž Shoptet dosáhl obratu ve výši 27,8 milionů Kč s DPH.

Jan Charouz o připravovaném startupu SmileCar: Do roka chceme být největší carsharing v Česku

Když se řekne jméno Jan Charouz, mnozí si vybaví především bývalého závodního jezdce v Le Mans či testovacího...

A růst firma, která spravuje přibližně třetinu internetových obchodů na českém trhu (10 300 eshopů) očekává i nadále a směle předpovídá, že by její ecommerce platformu měla do dvou let využívat přibližně polovina českých eshopů.

„První měsíce letošního ruku ukázaly, že v nastaveném trendu budeme pokračovat i v letošním roce. Pokud nedojde k něčemu nepředvídanému, tak letos očekáváme ještě větší růst než vloni a to o 96 %. Při tomto tempu předpokládáme, že na „shoptetí“ platformě bude v horizontu dvou let fungovat zhruba polovina všech e-shopů v České republice,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.