Bonami.cz loni utržilo půl miliardy Kč

Bonami.cz loni utržilo půl miliardy Kč

, /
Bonami.cz loni utržilo půl miliardy Kč

Internetový obchod s bytovými doplňky Bonami.cz, který patří do portfolia investiční skupiny Miton, má za sebou další úspěšný rok. Po tržbách ve výši 260 milionů korun v roce 2015 se stejný údaj za rok 2016 téměř zdvojnásobil. Růst navíc nebyl vidět jen ve financích a tak se stejně velkými očekáváními vstupuje společnost i do letoška.

Za zhruba 90% růst z pohledu tržeb může podle Bonami hned několik faktorů, avšak podíl na tom má i říjnová expanze do již třetí evropské země, Rumunska. Tam eshop využívá velkého potenciálu trhu a ochoty místních utrácet za značkové a statusové zboží, uvádí tisková zpráva. Kromě Česka operuje Bonami ještě na Slovensku a v Polsku.

Mall Group Jakuba Havrlanta ovládla 100% eshopu CZC.cz

Investiční skupina Rockaway a zejména pak pod ní spadající společnost Mall Group patří už nyní, s vlastnictvím...

Desetitisíce nových produktů

Bonami se za minulý rok rozrostlo i personálně, konkrétně o dalších 50 lidí a do čela jako CEO získalo Davida Šišku, který nahradil zakladatele služby Václava Štrupla, který se jakožto jeden z partnerů Mitonu aktivně podílí i na ostatních projektech této investiční skupiny.

„Jedním z hlavních témat pro nás byla minulý rok podpora prodeje nábytku online. Obrat z prodeje nábytku se nám podařilo ztrojnásobit a tento rok plánujeme růst o dalších 150 %. Nejlépe se prodávají pohovky, komody, zákazníci mají zájem také o postele a židle,” vysvětluje David Šiška, CEO Bonami.

V plánu je mobilní aplikace i redesign webu

Pro rok 2017 už Bonami nepočítá s tak závratný růstem a předpovídá výsledné tržby ve výši 700 milionů korun.  Faktem ale je, že předminulý rok své výsledky eshop podcenil – zakladatel Václav Štrupl ještě v červenci 2015 řekl, že čeká roční tržby ve výši 200 milionů, výsledek však byl o 60 milionů lepší. Ve fázi přípravy pro tento rok je rozšíření sortimentu v sekci nábytku, větší množství zboží dostupného skladem a v neposlední řadě mobilní aplikace a kompletní redesign webu.

David Šiška, CEO Bonami