Populární eshop Zoot má nového šéfa marketingu. Pavlínu Louženskou nahrazuje Jiří Caudr

caudr_1

Zakladatel Book Therapy a Lípa Store a nyní už bývalý šéf marketingu Zootu, Jiří Caudr

Pravděpodobně nejznámější módní e-shop na českém internetu: Zoot, prochází zásadní změnou ve svém marketingovém oddělení. Nově ho povede Jiří Caudr, který svých zkušeností nabyl například u telekomunikační společnosti O2.

Na pozici šéfa marketingu v Zootu nastoupí Caudr od 1. března, kdy nahradí Pavlínu Louženskou, která vedla marketing tohoto úspěšného českého e-shopu s oblečením zhruba dva roky. Jako první o zprávě informoval Mediář, který zároveň dodává, že Louženská, jež dříve pracovala například v digitální agentuře H1, Zoot neopustí, nýbrž se přemístí na dosud neznámou pozici, kde se bude pravděpodobně zaměřovat na „produkt a s ním související byznysové příležitosti“.

box

Přečtěte si takéFashion in the BOX: český startup, který vám každý měsíc zašle náhodný výběr značkového oblečení

Caudr byl od roku 2015 hlavou marketingového a online komunikačního oddělení u operátora O2. Tento post však ke konci minulého roku opustil a začal budovat vlastní projekty jako Book Therapy (výběr knih v Praze) nebo Lípa (e-shop s originálními dárky).

zoot_1
pavlina

Pavlína Louženská

Foto: Zoot, reprofoto Youtube

Redaktor CzechCrunch, šéfredaktor AppleCrunch, fanoušek minimalismu, designu a technologií, Olomouc

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.