Online obchod s potravinami Kolonial.cz mění web a chce vracet část z hodnoty nákupu
, /

Online obchod s potravinami Kolonial.cz mění web a chce vracet část z hodnoty nákupu

Online obchod s potravinami Kolonial.cz mění web a chce vracet část z hodnoty nákupu

Kolonial.cz, český rozvoce potravin spadající do e-commerce skupiny Mall Group, která je pod taktovkou investiční firmy Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, vsadil na novou koncepci celé služby. Vedle redesignu webových stránek přináší i několik dalších výhod, kterými se chce lišit od konkurence.

Nově se hlavní konkurent službám jako Kosik.cz, iTesco nebo Rohlik.cz (ten mimo jiné dnes oznámil vstup do dalších měst), jenž ve svém sortimentu nabízí přes 11 tisíc různých produktů od potravin po domácí potřeby, oblékl do žlutého kabátu. Se změnou korporátní identity navíc přichází i věrnostní program, který každému zákazníkovi vrátí dvě procenta z hodnoty nákupu v rámci kreditů pro další objednávku.

Český startup Flatio získává od INCOMMING Ventures investici v řádu milionů Kč

Flatio, brněnský startup podnikatele Radima Rezka, který se specializuje na poskytování střednědobých nájmů v...

Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz, komentuje tento krok slovy:

Naše původní identita stavěla především na kvalitě, spolehlivosti a úslužnosti a měla za cíl odbourat základní bariéry u zákazníků, pro které byl nákup potravin na e-shopu velkým krokem do neznáma. Dnes o tom, že potraviny objednané přes internet jsou stejně kvalitní nebo kvalitnější než v supermarketu a že příručí těžký nákup vynese až na práh kuchyně, nikdo nepochybuje. Tak jak se ve vnímání služby posunuli zákazníci, posunuli jsme se také my.

Reaguje tak na situaci, kdy lidé začínají těmto supermarketovým rozvozcům více věřit, a tak se Kolonial.cz, který v dnešní době dokáže obsloužit na 3 miliony lidí po celé republice, začíná tomuto trendu přizpůsobovat.

Smělé plány do budoucna

Společnost také dodává, že v průběhu března by měla přijít podpora takzvaného „dynamického naceňování“, která bude s narůstajícím množstvím snižovat u vybraných produktů kusové ceny. V budoucnu lze také očekávat zrychlení nákupů na základě automatického doplňování košíků u docházejících potravin nebo asistovaných nákupů pomocí botů.