Fashion in the BOX: český startup, který vám každý měsíc zašle náhodný výběr značkového oblečení
, /

Fashion in the BOX: český startup, který vám každý měsíc zašle náhodný výběr značkového oblečení

Fashion in the BOX: český startup, který vám každý měsíc zašle náhodný výběr značkového oblečení

Na české startupové scéně se objevil další hráč na poli módy, který chce lidem nabízet poněkud neotřelý, avšak v mnoha podobách již existující koncept produktu, díky kterému dorazí zákazníkům domů každý měsíc nové kusy oblečení bez toho, aby museli strávit hodiny jeho vybíráním a běháním po obchodech.

Fashion in the Box zakladatele Ondřeje Holbíka staví na podobném principu jako americký Loot Crate nebo český Klub Pánů z Ponožkovic. Na bázi předplatného přijde zájemci každý měsíc domů náhodně vybraný produkt, avšak namísto hraček pro geeky nebo barevných ponožek, obdrží tři kusy dámského značkového oblečení.

Online obchod s potravinami Kolonial.cz mění web a chce vracet část z hodnoty nákupu

Kolonial.cz, český rozvoce potravin spadající do e-commerce skupiny Mall Group, která je pod taktovkou investiční...

Na výběr jsou tři balíčky, které se liší výběrem módních značek a cenou. Nejlevnější varianta pod označením Silver Box (990 Kč/měsíc) nabízí modely od H&M, C&A, Bershky, Camaïeu nebo TALLY WEiJL, zlatá střední cesta Gold Box (1690 Kč/měsíc) skrývá například MANGO, Next nebo Silvian Heach a pro nejnáročnější je tady diamantová edice za 2490 korun měsíčně s výběrem značek jako Guess, Gas či Fracomina.

Zájemce má také možnost si při registraci, kde si mimo jiné navolí i svou velikost a určí délku svého předplatného (3, 6 a 12 měsíců), vyspecifikovat, jaké barvy si nepřeje zasílat. Každý box se zaměřuje na specifické módní styly. Zatímco stříbrná verze se vyznačuje mladým a svěžím lookem, dražší varianty cílí na náročnější klientu s citem pro luxus a eleganci. Všechny edice však posílají zpravidla trička, košile, mikiny, kalhoty, nebo šaty, které je navíc možné do 14 dní vyměnit za jiné.

Podle slov startupu, který vznikl teprve 31. ledna letošního roku, je zboží hodnotou až třikrát vyšší než stanovené měsíční předplatné. Dále také slibuje, že i v případě objednání stejného typu balíčku nepřijdou dvěma osobám stejné kusy oblečení.