Online supermarket Rohlik.cz představil vlastní privátní značku. Začíná hotovými jídly

Rohlik_hotovky

Český startup Rohlik.cz, který zákazníkům umožňuje po internetu objednat potraviny a následně si je nechat doručit domů do 90 minut od dokončení objednávky, oficiálně představil jednu ze svých novinek.

Tou je založení vlastní, stejnojmenné privátní značky, která by se měla zaměřit na výrobu/prodej vlastních produktů. Prvním produktem je pak řada hotových jídel, které se do začátku skládají z 22 polévek a hlavních chodů a zajímavostí mimo jiné je, že na samotných recepturách a přípravě se podílí šéfkuchař Radek Šubrt.

598544_533956206636990_1278336590_n

Ten vařil například u Daniela Bouluda v New Yorku, v restauracích v Německu, Rakousku či Švýcarsku a zároveň ho můžete znát jako porotce televizní kuchařské soutěže MasterChef.

“V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů. Aktuální řada hotových jídel pod naší privátní značkou je teprve začátek, sortiment budeme dále rozvíjet,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

Podle Rohlik.cz, za kterým stojí podnikatel Tomáš Čupr, investiční skupiny Miton a Enern a logistická společnost HOPI,
 jinak jídla neobsahují žádné konzervační látky a v chladničce díky metodě šokového chlazení vydrží až 20 dnů v případě polévek a 5 až 10 dnů v případě hotových jídel.

kul

Přehled kompletních hotových jídel si můžete prohlédnout ZDE.

obal_hotovka_KUŁE CURRY_pżedek

foto: Radek Šubrt

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.