S tímto rozšířením lze automaticky ušetřit až desítky procent na online nákupech

S tímto rozšířením lze automaticky ušetřit až desítky procent na online nákupech

, /
S tímto rozšířením lze automaticky ušetřit až desítky procent na online nákupech

S šetřením u online nákupů se v posledních několika letech roztrhl pytel. Vzniklo nespočet služeb, které nabízejí výčet různých akcí a kupónů, které ušetří mnohdy až stovky nebo tisíce korun, stejně jako služeb, které za standardní nákupy nabízejí tzv. cashback, tedy vrací určité procento z utracené částky zpět ve formě reálných peněz nebo kreditů.

Jednou z takových služeb je i startup s názvem Honey, který na první pohled vypadá jako další z řady. V záplavě podporovaných serverů se objevují jak klasické kupóny, tak cashback v určitém rozmezí – povětšinou mezi 1 a 20 procenty. Honey se pak po nákupu takových produktů nebo služeb rozdělí o svoji provizi v náhodné výši v určeném rozmezí. Z 1000 korunového nákupu tak lze v tomto případě získat zpět kredity ve výši od 10 až do 200 kreditů, respektive korun.

Investiční platforma AngelList kupuje za bezmála 20 milionů dolarů oblíbený portál Product Hunt

Když před přibližně 3 lety vypouštěl Ryan Hoover do světa svůj původně víkendový projekt Product Hunt, na...

To ale není vše. Pro maximální jednoduchost a pohodlnost svých uživatelů Honey vyslalo do světa stejnojmenné rozšíření do prohlížeče, které nejen automaticky rozpozná, jestli lze v nákupním procesu na dané stránce využít nějaký kód, cashback nebo akci, ale zároveň i kódy automaticky vyzkouší a vybere ten, který nabídne největší slevu.

Jedná se pravděpodobně o jediný nástroj, který zvládá určitou automatizaci, při které na slevu rozhodně nezapomenete. V našem krátkém testu jsme díky Honey využili například voucher ve výši $175 dolarů na slevu pro nákup letenek u dopravce British Airways, který Honey sám během přibližně 10 vteřin našel.