Taxi platforma Taxify míří na Slovensko. Její rozvoj si vezme na starost bývalý marketingový manažer Uberu

taxify-h

Po Liftagu, Uberu nebo Hopin Taxi, budou mít brzy slovenští uživatelé k dispozici o další přepravní službu navíc. Do Bratislavy se totiž rozšiřuje taxi platforma Taxify (původem z Estonska), která už něco málo přes rok funguje například i v ulicích našeho hlavního města, s tím, že souběžně se vstupem na slovenský trh, pak Taxify zároveň zamíří i do polské Varšavy.

Poměrně pikantní na celé věci je fakt, že rozvoj Taxify v Bratislavě, si vezme na starost Matěj Beňuška, který dříve působil na pozici marketingového manažera Uberu. Mimochodem právě Uber je ostatně dle slov zakladatele Taxify, Markuse Villiga tou největší konkurencí.

joseph-prusa-1024×576

Přečtěte si takéČeský startup Prusa Research vyhrál ocenění pro nejlepší 3D tiskárnu na světě

“Střední Evropu vnímáme jako zajímavý trh a chceme zde své pozice nadále posilovat. Jako jedinou vážnou konkurenci v regionu střední Evropy vidíme Uber a s tím umíme velice zdatně soupeřit. To už jsme ostatně ukázali v několika městech v Evropě i Africe,” říká Markus Villig, zakladatel a CEO Taxify.

Základem úspěchu a dostatečného pokrytí, bude v Bratislavě tak jako v případě konkurenčních služeb, oslovení dostatečného počtu řidičů, čehož chce Taxify docílit především nalákáním na pro ně výhodnější podmínky, než za kterých jezdí u konkurence, kdy si například od řidičů bude brát pouze 15% provizi. Uvidíme, zda to bude na poměrně specifickém slovenském trhu stačit.

taxifi

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.