Instagram spouští funkci nakupování

Instagram spouští funkci nakupování

, /
Instagram spouští funkci nakupování

Není pochyb o tom, že online nakupování nejrůznějšího zboží skrze mobilní zařízení se stává trendem, na který se začíná adaptovat čím dál širší sorta lidí. S poměrně chytrým nápadem v t teď přichází Instagram, sociálně-mediální síť pod hlavičkou Facebooku. Nově začíná rozjíždět funkci, která by mohla určovat budoucí směr v oblasti rychlých a efektivních nákupů.

Samotná společnost na svém blogu sdělila, že mobilní zařízení změnily pohled lidí na nakupování jako takové. Například ve Spojených státech využívá chytrá zařízení k vyhledávání, srovnávání a nakupování přes 84 procent všech uživatelů. I proto Instagram začíná testovat novou funkci, která doplní konkrétní věc na fotce o tag s cenovkou a odkazem na oficiální e-shop.

Kickstarter spouští službu Live, pomocí které je možné se v přímém přenosu spojit s tvůrci projektu

Crowdfunding je populární způsob, jak pro svůj projekt získat potřebný obnos peněz od lidí, na které zapůsobil....

Celý koncept stojí na tom, že lidé častokrát projíždějí svůj feed na Instagramu, aby našli nové produkty, které by si případně mohli pořídit. Doposud tomu bylo tak, že jakmile nějaký profil (například módní značka) zveřejnil fotku s konkrétním výrobkem, poskytl v komentářích odkaz na to, kde je možné si jej koupit. S novou funkcí se uživatelům naskytne možnost kliknout přímo na vybraný produkt, na kterém se následně zobrazí nabídka s přesným názvem a cenou.

V detailnější nabídce si může dotyčný následně přečíst specifičtější údaje a rovnou se přesměrovat do oficiálního internetového obchodu. Instagram zatím spolupracuje pouze s dvaceti prodejci na území Spojených států, mezi které se řadí i módní firmy Kate Spade nebo JackThreads či optika Warby Parker.

I když je tato funkcionalita teprve na počátku, tak má obrovský potenciál. Nejen, že poskytne uživatelům rychlejší a jednodušší interakci s konkrétním produktem od konkrétní firmy, ale také je v budoucnu může do tohoto „prodejního světa“ zapojit, a to třeba ve stylu, že si sám uživatel nalinkuje určitý výrobek a poskytne tak svým sledujícím možnost rychlejšího pořízení.