Český startup GoOut nabízející přehled akcí a nákup vstupenek expanduje do Polska
, /

Český startup GoOut nabízející přehled akcí a nákup vstupenek expanduje do Polska

Český startup GoOut nabízející přehled akcí a nákup vstupenek expanduje do Polska

Česká platforma GoOut zabývající se přehledem nejrůznějších kulturních akcí a navazujícím prodejem vstupenek má nepochybně ambice prorazit i na jiných trzích, než jen na tom tuzemském. Český startup pod vedením Vojtěcha Otevřela a Vojtěcha Knyttla nyní tyto plány naplňuje a rozšiřuje portfolio o zem, která by měla nastartovat evropskou expanzi.

Portál, který se doposud specializoval na kulturní události v okolí Prahy, Brna, Ostravy a Plzně a denně nabízel takřka 3 tisíce různých vstupenek, vstupuje na mnohem větší trh. Tím je Polsko, kde budou pokryty zejména města jako Varšava, Krakov, Poznaň nebo Vratislav. Právě takové rozšíření by mělo zapříčinit příliv nových partnerů (pořadatelů), kteří by měli možnost nabízet své akce znatelně širšímu publiku. Díky své velikosti má navíc Polsko potenciál překonat prodeje oproti Česku.

Facebook vybudoval samochladicí datová centra v blízkosti Severního polárního kruhu

Datová centra jsou obrovskými žrouty energie, a to především z důvodu nutnosti silného chlazení. I když to na...

Startup, do něhož mimo jiné investovaly skupiny jako Miton a Enern, které stály například za finanční injekcí do projektů Heureka.cz, Damejidlo.cz a Slevomat, se tedy začíná postupně prosazovat i do dalších evropských zemí, ve kterých nepochybně vidí budoucnost. I když se podle slov spoluzakladatele Knyttla chtějí soustředit především na úspěšný a plynulý rozjezd v Polsku, kde operují z kanceláří ve Varšavě, přemýšlejí o brzkém rozšíření do dalších, západních zemí.

Soustředěnost se klade i na mobilní aplikaci, která je aktuálně ve fázi testování. Ta by měla nejen zjednodušovat výběr událostí a nákup vstupenek, ale také umožnit sledování plánovaných akcí vybraných umělců nebo míst. Aplikace by se měla stát důležitým produktem, se kterým by se uživatelská návštěvnost, jež se měsíčně pohybuje okolo jednoho milionu, měla zvýšit.