Avast oficiálně dokončil akvizici původně brněnského AVG a představil novou identitu

avast

Na začátku července jsme informovali o tom, že se jedna z největších antivirových společností na světě, konkrétně český Avast, rozhodla k nákupu své původně taktéž české konkurence AVG Technologies, za kterou zaplatila takřka 1,3 miliardy dolarů, tedy přes 31,2 miliard korun. Přesněji 1,4 miliard, jelikož bylo součástí i splacení dluhu ve výši 100 milionů dolarů.

V pátek minulý týden pak byla transakce oficiálně schválena a dokončena a spojením se překlopila hranice aktivních uživatelů obou antivirů přes číslovku 400 milionů. Souběžně s tímto krokem se zároveň na webu, sociálních sítích a všech materiálech „nenápadně“ objevila i nová podoba vizuální identity, kterou Avast dosud využíval. V logotypu se objevil nový typ písma a logo jako takové dostalo jasnější a čistší základ. Se změnou přišla i grafická obměna produktové řady.

marek_rosa_2-e1474918451832

Přečtěte si takéKam se za rok posunul projekt umělé inteligence vývojáře Marka Rosy, do kterého sám investoval 250 milionů?

Autorem grafických změn je brandigová agentura Siegel+Gale ze San Francisca, se kterou Avast spolupracoval i v minulosti. Akvizicí jako takovou pak spojení Avastu a AVG dosáhne na takřka 22,6% podílu na trhu a zaměření by se mělo soustředit především na rozvoj služeb pro mobilní zařízení.

avastlogoc
avastbox

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.