Takto vypadají speciální brýle s kamerou pro natáčení videa od sociální sítě Snapchat

V útrobách Snapchatu se dějí velké věci. Vedení sociálně-mediální sítě, která se díky sdílení dočasného vizuálního obsahu těší oblibě nejen u běžných uživatelů, ale také u mediálních společností, se rozhodlo, že spojí veškeré dosavadní aktivity do nové entity s názvem Snap Inc., pod kterou zároveň zařadí svůj nový produkt.

Tím jsou speciální brýle se zabudovaným kamerovým systémem s názvem Spectacles. Ty vypadají jako tradiční doplněk, ovšem skrývají jeden zásadní a ve světě sociálních médií nepostradatelný prvek – kameru. Ta je zabudovaná na obou stranách brýlí v podobě čoček s až 115 stupňovým úhlem záběru a přenáší až 10 vteřinové záběry pomocí Wi-Fi nebo Bluetooth do mobilu.

nikehyperadapt10_0921_mp

Přečtěte si takéSamozavazovací boty z Návratu do budoucnosti se začnou prodávat již příští měsíc

Výhodou je také skutečnost, že výsledné snímky nebudou pojaty ve čtvercové či obdélníkové formě, ale ve formě kruhové (fish-eye). Vize Spiegela, zakladatele Snapchatu, je v tomto případě poskytnutí mnohem autentičtějšího požitku z natáčení. Jelikož jsou brýle umístěny v těsné blízkosti očí, vznikne takový pohled, kterého by se smartphonem v ruce nebylo možno dosáhnout.

Cena by se měla pohybovat na hranici 129 dolarů, v přepočtu tedy nějakých 3100 korun. Na trh se dostanou již na podzim letošního roku, a to rovnou ve třech barevných provedeních – černá, tmavě modrozelená a korálově červená. Baterie v brýlích pak na jedno nabití vydrží natáčení po celý den.

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch hlavně o technologiích, designu, udržitelnosti a zábavním průmyslu. Vede dceřiný web AppleCrunch. To vše přímo ze srdce Moravy.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.