Facebook spustí příští měsíc svou pracovní platformu, která chce konkurovat Slacku

Facebook spustí příští měsíc svou pracovní platformu, která chce konkurovat Slacku

, /
Facebook spustí příští měsíc svou pracovní platformu, která chce konkurovat Slacku

Není tomu tak dávno, co Microsoft oznámil, že chce se svou komunikační novinkou Skype Teams konkurovat zaběhlé platformě Slack, která se specializuje právě na týmovou spolupráci bez zbytečných e-mailů. Na tuto skutečnost začíná reagovat i Facebook, nejrozšířenější sociální síť světa, která v říjnu oficiálně spustí dlouho plánovanou službu Facebook At Work.

O této chystané novince se nějakou dobu ví. V roce 2014 se společnost pod vedením Marka Zuckerberga začala zabývat ideální platformou, která by fungovala výhradně pro firemní účely. Vybrané organizace již měly tu čest si základní funkce vyzkoušet, ovšem globální spuštění zatím nepřišlo. Příští měsíc by však měl Facebook At Work fungovat celosvětově.

YouTube vydalo novinku, se kterou lze přehrávat a sdílet videa bez internetového připojení

Přehrávání videí na službě YouTube se v rámci mobilních dat může někdy pěkně prodražit. Vizuální obsah je...

Vize nástroje je vytvořit zázemí pro zaměstnavatele a zaměstnance, kde by bylo možné profesně komunikovat a sdílet relevantní obsah. K tomu mají sloužit prvky jako Messenger (ať už pro video, audio či textovou formu komunikace) nebo aplikace od vývojářů třetích stran (takzvané „software-as-a-service“ nástroje). Právě pomocí takových integrací by se Facebook At Work mohl stát přímým konkurentem zaběhlých firemních a týmových platforem.

Služba však nebude zadarmo. Společnost se rozhodla, že novince nasadí měsíční předplatné, ovšem doposud se neví, v jaké výši bude. Důležitým znakem však je, že se bude vztahovat na jednoho uživatele, nikoliv na celou firmu. To je výhodou především pro vedení dané organizace, jelikož nebude muset platit za licenci někoho, kdo již například společnost opustil.

Facebook At Work by měl těžit především ze svého známého prostředí. Platforma bude vypadat takřka totožně jako Facebook a lidé (za předpokladu, že Facebook využívají) se nebudou muset učit novým věcem, informuje TechCrunch.