Sociální síť Tsu, která umožňovala reálné výdělávání peněz, kompletně ukončuje provoz

I přes původně možná slibnou myšlenku, se sociální síť s názvem Tsu, která vznikla v říjnu roku 2014, snažila dostat přes svoji spamovací pověst – ta přišla proto, že za sdílení a aktitivitu příspěvků vydělávali uživatelé reálné peníze, které jim byly vypláceny. Bohužel na onu snahu o co nejvíce, většinou neoriginálního, obsahu nakonec Tsu doplatilo a službu zavírá.

Její zakladatel, Sebastian Chen, to včera oznámil v krátké zprávě přímo na oficiálním webu. Službu, která získala po pár dnech od spuštění před 2 lety investici ve výši 7 milionů dolarů, prý používalo na 5,2 milionů aktivních uživatelů. Propagovaly ji dokonce celebrity jako Carmelo Anthony nebo 50 Cent – i tak to ale nepomohlo.

startupyard-h

Přečtěte si takéSmíchovský StartupYard vybral na platformě Fundlift.cz 6,25 milionů Kč

Na oficiálním App Store totiž standardně nejsou povoleny aplikace, které by umožňovaly výdělky s výplatou mimo App Store jako takový a zároveň Tsu dostalo permanentní zákaz na sdílení obsahu na dalších sociálních sítích, jako Facebook. Tím se vlastně dostalo do kruhu, ze kterého bez nějaké zásadní změny nelze ven.

Valná většina uživatelů tak byli pouze spameři v podobě affiliate marketérů a vůbec celý princip fungoval velmi podobným způsobem, jako propracované a nedůvěryhodné MLM systémy. Základní obecnou chybou bylo na peníze lákat uživatele už od začátku – Tsu tak vůbec nestihlo získat silnou komunitu lidí, které by na síti bavilo něco jiného, než jen „vydělávání“ peněz.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.