Gigant Unilever si za miliardu dolarů kupuje startup na zasílání žiletek, Dollar Shave Club

Gigant Unilever si za miliardu dolarů kupuje startup na zasílání žiletek, Dollar Shave Club

, /
Gigant Unilever si za miliardu dolarů kupuje startup na zasílání žiletek, Dollar Shave Club

Teprve 5 let starý a velmi úspěšný startup, Dollar Shave Club, si vydobyl své jméno velmi jednoduchým nápadem. Za pevný měsíční poplatek zasílá pravidelně svým zákazníkům set nových žiletek v designových krabičkách – využil tak boomu tzv. „subscription boxů“, které se během několika minulých let v Severní Americe rozmohly.

Měsíční předplatné začíná již na jednom dolaru a dvou dolarech za poštovné za set 4 žiletek včetně nástavce, které by se měly měnit po týdnu. Další plány pak za 6 a 9 dolarů, s tím, že je poštovné zdarma a se stoupající cenou se zvyšuje i kvalita břitev. Kromě toho prodává Dollar Shave Club i další příslušenství, jako pěny na holení, kolínské a další.

Uberu se povedlo za pouhých 6 měsíců uskutečnit tolik jízd, jako za posledních 6 let

I přes spoustu potencionálních hrozeb a aktuálních problémů, jako například ukončení služeb v Maďarsku, se dá...

Během let se mu podařilo od investorů posbírat více než 160 milionů dolarů a poslední valuace se přibližovala 540 milionům. Server Fortune včera navíc informoval o tom, že se Dollar Shave Club prodal. Koupil ho obr Unilever a i když nejsou přesné informace známy, cena transakce se odhaduje na 1 miliardu dolarů, tedy více než 24,5 miliard korun.

V rámci kalifornského startupu by se nic zásadního nemělo měnit a ve stávající funkci CEO i nadále zůstane Michael Dubin. Další plány Unileveru pravděpodobně budou v rozšíření pokrytých trhů, které jsou prozatím tři, a masivní vstup do Evropy a Asie.

Startup se navíc v roce 2012, při svém uvedení na trh, blýsknul jednou z nejvirálnějších reklam internetového businessu. Na YouTube video za těchto několik let nasbíralo již více než 22 milionů zhlédnutí. Je to především díky jeho nekonvenčnímu humoru a záběrům bez jediného střihu.