Chytlaví Pokémoni se chlubí neskutečným počtem uživatelů

Michal BenatzkyMichal Benatzky

24119_maxresdefault-1466323273
0Zobrazit komentáře

Ačkoliv je Pokémon Go oficiálně dostupný jen v několika zemích světa, začíná být stále jasnější, že Nintendu se spolu se společnosti Niantic podařilo fenomén japonských animovaných postaviček přinést zpět.

Několik dní po uvolnění se dokonce nový herní titul svou popularitou přibližuje zavedeným aplikacím jako Snapchat nebo Google Maps. Stagnující Twitter už dokonce nechali Pokémoni za sebou.

got

Přečtěte si takéTato interaktivní mapa vás detailně provede světem seriálu Hra o trůnyTato interaktivní mapa vás detailně provede světem seriálu Hra o trůny

Agentura SurveyMonkey Intelligence totiž zkoumala popularitu Pokémonů na amerických majitelích androidích smartphonů, u kterým mimo jiné zjistila, že Pokémoni se můžou pochlubit 11 miliony aktivních uživatelů denně, zatímco již zmiňovaný Twitter si každý den na Androidu zapne zhruba 6 milionů lidí.

pokemon1_line

Twitter je však sociální síť, která v poslední době čelí díky stagnaci na všech frontách nejisté budoucnosti. Zajímavější je tedy srovnání dalším velkým hitem. Snapchat používá v současné době denně na Androidu více než 14 milionů lidí a jen o něco málo menší oblibě se pak těší Google Maps. Je tedy možné, že raketový růst hry využívající takzvanou rozšířenou realitu dožene v nejbližších dnech také Snapchat a mapy od Googlu.

Pokémoni totiž u sledované skupiny uživatelů připisují denně zhruba jeden milion nových hráčů, zatímco ostatní zavedené aplikace spíše stagnují, či posilují jen velmi vlažně.

pokemon-go-usage-comparison

Další graf pro změnu vypovídá o návykovosti sbírání Pokémonů. Sensor tower se totiž zaměřil na čas, který v dané aplikaci za jeden den stráví uživatelé iOS. Zde už reinkarnovaná legenda poráží dokonce i Facebook. Zatímco na nejvější sociální sítí tráví uživatelé průměrně 22 minut a 8 sekund, hledáním Pokémonů se byli sledovaní uživatelé schopni zabavit na 33 minut a 25 sekund.

Zdroj: Business Insider

Diskuze (0)

Novinka

Anonym