Českým ponožkobotám Skinners se podařilo vybrat v Kickstarter kampani přes 15 milionů

Českým ponožkobotám Skinners se podařilo vybrat v Kickstarter kampani přes 15 milionů

, /
Českým ponožkobotám Skinners se podařilo vybrat v Kickstarter kampani přes 15 milionů

České ponožkoboty Skinners slaví ve světě úspěch. Během 44 dnů na populární crowdfundingové platformě Kickstarter se těmto zpevněným ponožkám podařilo od více než 9 tisíc zákazníků vybrat 650 tisíc dolarů (15,9 milionů korun). Skinners se tím pádem staly celosvětově nejúspěšnějším módním projektem v sekci obuvi a po hře Kingdom Come: Deliverance a modemu Turis Omnia i třetí nejúspěšnější českou crowdfundingovou kampaní vůbec.

Vybrané prostředky ze své už druhé veřejné kampaně, během které se mimochodem prodalo na 17 tisíc párů těchto praktických bot jenž bude firma pravděpodobně postupně expedovat až do Vánoc, použije Skinners na rozšíření výrobních kapacit a další rozvoj. Počítá se taky s navýšením rozpočtu na marketing.

Díky tomuto nástroji je možné snížit velikost videa až o 60 % se zachováním kvality

Pokud jste zaznamenali seriál Silicon Valley, z produkce HBO, který se zaměřil na skupinku vývojářů, která...

Kompaktní boty začal vyvíjet absolvent práv, Petr Procházka, v lednu 2015. V červnu téhož roku získal projekt Skinners první ocenění v podobě třetího místa v soutěži Vodafone Nápad roku. V létě se tým pustil do dalšího milníku a 22.7. odstartoval kampaň na českém crowdfundingovém portálu HitHit.cz, kde projekt vybral 542 tisíc korun, namísto původně požadovaných 90 tisíc. Svůj cíl tak přesáhli o 602 procent.

Autor projektu, Petr Procházka, navíc dodává:

„Dobře připravená kampaň je pro malé firmy s inovativním projektem dnes snad ten nejlepší marketingový nástroj pro další expanzi. Přípravy trvaly skoro půl roku a celkové náklady se vyšplhaly na několik desítek tisíc dolarů. Investora či půjčku jsme si ale brát nemuseli, použili jsme prostředky z první kampaně, loňských objednávek a výhry ve startupových soutěžích.“