Česká eshopová platforma Shoptet tento rok očekává růst obratu o 82 % na 50 milionů Kč

shoptet

Česká společnost Shoptet, která patří mezi největší poskytovatele eshopových řešení na tuzemském trhu, prožívá úspěšné období. Zatímco loni firma, jejíž stejnojmennou eshopovou platformu využívá 8 300 eshopů, navýšila obrat o 51 % na celkových 27,8 milionů korun, letos se bude zřejmě těšit z ještě o něco lepších čísel.

Obrat Shoptetu byl měl totiž v roce 2016 vyrůst v porovnání s rokem předchozím o dalších 82 % (o 22 milionů Kč) na celkových 50 milionů Kč.

071416

Přečtěte si takéFanoušek Tesly vyrobil iPhone nabíječku ve stylu Tesla Superchargeru

Rosteme takřka každým dnem. Momentálně máme 35 zaměstnanců, do konce roku bychom chtěli naši firemní rodinu rozšířit na 40 členů. V současné době na naší platformě běží více než 8300 e-shopů, ještě v prosinci roku 2015 to bylo ‚pouhých‘ 6 600,“ uvedl Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet, a dodal, že právě rok 2016 by mohl být tím, kdy společnost dosáhne obratu ve výši až 50 milionů Kč.

shoptet

Miroslav_Udan1
CEO Shoptetu Miroslav Uďan

Zakladatel CzechCrunche, fanoušek technologií, cestování a architektury.