Tohle je první vlastní appka českých Funtasty, která umožní prodej předmětů podle lokality

Tohle je první vlastní appka českých Funtasty, která umožní prodej předmětů podle lokality

, /
Tohle je první vlastní appka českých Funtasty, která umožní prodej předmětů podle lokality

Brněnské vývojářské studio The Funtasty, které má za sebou práci na aplikacích pro startupy a firmy jako Restu nebo Student Agency, se po dlouhé klientské kariéře pouští do prvního vlastního projektu, který by měl fungovat jako alternativa pro bazarové a aukční servery, kde lze prodávat a nakupovat. To vše čistě prostřednictvím mobilní aplikace, založené na poloze.

Cílem Maarked je tak prodávat věci lidem v okolí tak, aby si je nemuseli zasílat poštou nebo pro ně jezdit daleko – jako první se tak zobrazí vždy ty, které jsou podle lokality nejblíž. Aplikace je momentálně v posledních fázích testování a objevit by se pro iOS a Android měla ještě během tohoto týdne. Prozatím bude Maarked fungovat pouze na českém trhu, s možným rozšířením do zahraničí, k čemuž by mohla pomoci chystaná investice, která je momentálně v jednání.

Enern investoval 150 milionů Kč do platformy Docplanner, která provozuje portál ZnámýLékař.cz

Česká investiční společnost Enern, která je investičně aktivní v projektech jako Rohlik.cz, Slevomat.cz, RoiHunter,...

Hlavní devízou appky by měla být absolutní jednoduchost, podobně jako to nabízí největší české bazarové servery – Bazos.cz nebo Sbazar.cz. Během několika kliků tak při zadávání inzerátu stačí pouze vybrat typ zboží pro správnou kategorii, název, krátký popis, cenu a nahrát fotografie. Od těchto serverů se ale Maarked má lišit ještě jednou zásadní maličkostí – mezi prodávanými věcmi se neobjeví pouze ty od lidí, ale i od menších firem v okolí, tedy ne velkých řetězců.

V rámci Funtasty na projektu průběžně pracuje zhruba 6 interních lidí. Na designu webu a na identitě pak spolupracovalo nově vzniklé grafické studio Soulmates, v čele s Charlie Isslanderem.