Český slevový portál Slevovekody.com se mění na Picodi a hlásí obrat 300 milionů korun

Český slevový portál Slevovekody.com se mění na Picodi a hlásí obrat 300 milionů korun

, /
Český slevový portál Slevovekody.com se mění na Picodi a hlásí obrat 300 milionů korun

V roce 2010 vznikl v Polsku po dvou letech vývoje první větší slevový server s názvem KodyRabatowe.pl, založený Szymonem Doboszem a několika spoluzakladateli. Šlo o na svoji dobu a na svém trhu web, který nabízel mimo zobrazení nespočtu slevových kupónů i affiliate program, prostřednictvím kterého si mohli vydělat i potencionální partneři.

Jakmile to začalo vypadat, že polský trh dosahuje svého maxima, jediným smysluplným krokem vpřed byla lokalizace portálu do dalších jazykových mutací a vstup na další trhy. Mezi těmi se objevilo i Česko, a tak vznikl server Slevovekody.com. Ten se zařadil k dnešním 26 portálům, které fungují na všech kontinentech, pod společností International Coupons, vzniklé v roce 2013.

Rozvozová služba Kosik.cz míří mimo Prahu a nabídne rozvoz již za 3 hodiny od objednání

Zatímco všechny hlavní konkurenční služby, které se soustředí na rozvoz potravin až do domu, jako Kolonial.cz...

Slevovekody nedávno ohlásily zásadní novinku – spojují se totiž, stejně jako většina dalších serverů, s největším mezinárodním portálem, který skupina provozuje, a mění svůj název na nově vzniklé Picodi.com. Důvodem pro to je sjednocení všech serverů pod jednu značku a tím i zjednodušení komunikace se zákazníky a cílení marketingu.

Český a Slovenský trh nezůstává pozadu

V Česku se podařilo skupině v minulém roce dosáhnout obratu 300 milionů korun při 300 tisících objednávkách, s tím, že celé Picodi za rok 2015 přesáhlo 3,8 miliard korun obratu. K takové částce podle firmy zásadně pomohlo zavedení tzv. Black Friday, tedy dne, kdy se na serverech, původně především amerických, objevují neuvěřitelné slevy – mezi těmi prý mezi zákazníky suverénně vede elektronika, následovaná cestováním a módou.

Na Slevovekody.com bylo jinak původně zapojeno přes 1000 obchodů a v rámci tuzemska firma zaměstnávala na 50 zaměstanců. Celé Picodi má pak přibližně 12 milionů zákazníků – díky spojení tak chce jejich základnu rozšířit a v rámci Česka a Slovenska konkurovat několika dalším hráčům na trhu.