Google nenápadně implementuje nový typ reklam, které se zobrazí přímo v Google Maps

googlemapsweb

Dominantní vyhledávač, který na trhu působí již takřka 18 let, je dá se říci mistrem v integraci reklam do svých, jinak neplacených, služeb. Ať už je to jádro jeho businessu – výsledky vyhledávání, vlastní sociální síť Google Plus nebo například partnerství a přímá spolupráce s Uberem na propojení jízd s navigací.

Teď přichází na řadu další příjmy v podobě chytře „ukrytých“ reklam v navigační aplikaci Google Maps, které se zobrazí mezi výsledky vyhledávání, většinou lokálních, podniků a služeb. Na mapě jako takové jsou pak takové výsledky označeny mezi červenými fialovou barvou a zároveň si stále drží podobný vzhled, jako běžné piny vyhledávaných míst.

b

Přečtěte si takéMicrosoft za 8,4 miliardy prodává Foxconnu divizi klasických telefonů Nokia

Výsledky tak budou razantně ovlivněny mnoha faktory a jedním z nich bude i historie vlastního vyhledávání a cílená reklama, kterou díky nekonečnému množství dat a propojení na další služby, umí Google realizovat dokonale. Zadavatelé reklamy pak mohou v Google Adwords vidět přesnější možnosti nastavení, stejně jako přesnou cenu za jedno zobrazení nebo proklik – vše rozděleno na desktopové a mobilní statistiky.

googlemapsmob

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.